Date: 4.24.2017 / Article Rating: 4 / Votes: 5587
Www.grabmyessay.xyz #Hooks writing essays

Recent Posts

Home >> Uncategorized >> Hooks writing essays

Pay To Write My Essay For Me Online in UK - hooks writing essays - Howard University

Dec/Tue/2017 | Uncategorized

How to Format a Paper in MLA 8: A Visual Guide - How to Write a Good Hook for Your Essay -… - Brandeis University

Dec 19, 2017 Hooks writing essays,

Don'T Want To Write My Paper - Great Essay Hook Ideas to Start Your A+ Essay •… - Brandeis University, Waltham, MA

Anonyme, Le Roman de Renart : extraits choisis. Hooks! Floriane, 5B, Albane H, 5D, Adele M, 5B 18 Novembre 2011 A. Com! Auteurs : Ce livre a ete ecrit par plusieurs auteurs anonymes. Hooks Essays! Collection : Livre de poche jeunesse. For Drug Essay! Traduction et adaptation de : Albert-Marie Schmidt. Hooks Writing! Theme principal : Les aventures de Renart le bandit.

C’est l’histoire de Renart un bandit qui tue pour se nourrir, qui attrape les gens par la ruse. Dog As A Pet! Au cours de ses aventures il rencontre des animaux comme Ysengrin le loup, Chantecler le coq, Tybert le chat, Pinte la poule et bien d’autres. Writing Essays! Ces animaux-la lui en veulent tous a cause de sa ruse. Solutions Abuse! Renart vole la viande d’Ysengrin, a failli manger Chantecler, a tue la s?ur de Pinte… Mais le larron s’en sort toujours sauf un jour ou le lion, qui est le roi, intente un proces contre Renart. Writing! Ce dernier s’y rend mais faillit y mourir. Le proces est reporte un autre jour. Solutions Abuse Essay! Brun, l’ours, essaie d’emmener Renart a la cour pour le proces mais celui-ci le piege. Writing! Grimbert, le blaireau (il est aussi le cousin du goupil), reussit a l’emmener au proces. Solutions For Drug! Renart est condamne a mort mais on hooks writing essays, lui offre sa derniere chance. Planning University! Le goupil evite par d’autres chances, la mort. Hooks! - J’ai grand besoin, dit le lion, d’etre delivre de souffrir.

Je ne me soutiens plus, je meurs. Renart le couche sur le ventre et lui pousse dans les narines une prise d’Aliboron. Dog As Animal! Son corps se gonfle comme une outre. Writing Essays! L’agonisant bouge et tressaute tant qu’un pet lui vole du cul. An Essay For A! Il s’eternue, il se demene. Writing! Pauvre roi, quel travail est sien ! Son corps enfle toujours. Friar Lawrence Character Analysis! Il craque. Writing Essays! La sueur lui trempe l’echine : - je vais me fendre en deux, dit-il. Essay! - Ne craignez rien, repond Renart, vous etes sans erreur gueri. Writing Essays! Puis il l’etend devant le feu, lui impose la peau du loup et lui glisse en la bouche un brin d’herbe Aliboron.

Il en sent le gout. How Write Scholarship! Aussitot, la souffrance quitte ses mains, ses pieds, son corps. Writing! Ce passage est important pour la suite de l’histoire car Renart en lui administrant de l’herbe d’Aliboron guerit le lion qui est roi. Scholarship You Essay! Celui-ci lui fait donc confiance pour la suite de l’histoire. Hooks! Mon avis personnel concernant le livre : J’ai bien aime ce livre car l’histoire est interessante. Lawrence Character Analysis! J’aime le theme choisi car j’ai toujours apprecie les histoires du moyen-age. Writing! Mais je ne l’ai pas aime car c’est difficile a comprendre. Solutions Abuse Essay! Il y a trop de vieux francais.

Je recommande ce livre a ceux qui aiment les histoires du moyen-age, qui aiment lire des gros livres. Hooks! (illustration de cet article par une enluminure du XIVe siecle representant Renart devant la justice du roi Lion ) Adele M 5B, 18/11/11. Researchpapers Com! Titre : Le Roman de Renart. Auteurs : plusieurs mais anonymes. Hooks! Edition : Magnard College. Researchpapers Com! Collection : Classiques et contemporains. Hooks! Genre : roman du Moyen-age. How Would Scholarship Help! theme : les aventures d'un renard nomme Renart, au Moyen-Age. Hooks! Sujet : C’est l’histoire d’un renard, a qui il arrive toutes sortes d’aventures. Researchpapers! Il a un ennemi, un loup nomme Ysengrin.

Le roi, un lion, veut le tuer, car il mange des oiseaux qui sont ses sujets. Hooks Writing Essays! A la fin il est presque mort et il se serait fait enterrer vivant s’il ne s’etait pas reveille juste avant. - Cela ne vaut rien, dit Renard. Solutions For Drug Abuse! Chanteclin chantait tout autrement, a longs traits, les yeux fermes ; on essays, l’entendait bien de vingt enclos. University! Chantecler croit qu’il dit vrai, et laisse aller sa melodie, les yeux fermes, avec beaucoup de force. Hooks Writing! Renard ne veut plus attendre : sautant par-dessus un chou rouge, il le saisit par le milieu du cou, et s’enfuit tout content d’avoir conquis sa proie. A Pet Animal! » Source de l'image : Theatre des Marionnettes de Geneve. Essays! Je n’ai pas tellement aime ce livre, car il est redige en vieux francais, et meme s’il y a un lexique a la fin, tout n’est pas explique : c’est donc assez difficile a comprendre. Planning An Essay University! Par contre, certains passages sont agreables car il sont droles. Hooks Writing! Auteurs : anonymes sauf pour : Richard de Lison, Pierre de Saint Cloud et le Pretre de la Croi- en- Brie. An Essay! -Titre : Le Rom an hooks writing essays, De Renart.

-Edition : Hachette (editeur), Le Livre De Poche Jeunesse (collection), pendant la fin du 13 eme siecle et le deb ut du 14 eme siecle (dates). For A! Ce livre est appele roman mais ressemble a un long fabliau du Moyen-Age. Hooks Writing Essays! Un renard qui cherche a manger. Essay Enotes! Il est ruse et cruel. Hooks Writing! Premier livre :1- le renard persuade Chantecler de chanter les yeux fermes. Researchpapers Com! le goupil l’attrape mais le coq se libere en faisant parler Renart.

2- Le corbeau, sire Tiecelin, flatte par Renart, laisse tomber son morceau de fromage, en chantant. 3- La mesange embrasse Renart s’en se faire prendre. Hooks Writing! 4- Renart se fait prendre par un ecuyer, qui le croit mort. A Pet Animal! Le goupil se libere en lui mordant les fesses. Writing! 5- Renard etant malade, se refugie chez son oncle, Ysengrin, le loup, qui le nourrit. Planning An Essay! Le goupil lui vole ses bacons.

6- En voulant pecher, la queue d’Ysengrin reste prise dans la glace. Hooks Writing Essays! Son neveu, Renart, l’abandonne. How Would Scholarship! 7- Renard voulut pousser Tybert le chat dans un piege, mais sa ruse ne marche pas. Ils trouvent ensemble une andouille, que Tybert mangera tout seul ! 8- Apres avoir mange une corneille, Renart se fait pardonner par Ysengrin, en lui offrant un jambon. Hooks! 9- Renart fait croire a dame Hersent que son mari le loup l’accuse pour l’avoir trompe. On Man! Second livre : 1- En voulant se venger, Ysengrin et Roinel, tendent un piege a Renart, mais celui-ci, y echappe. Essays! 2- Ysengrin se plaint devant la cour, mais Noble le roi lion, souhaite qu’il y ait la paix. Planning An Essay! 3- Le goupil n’a plus de souci a se faire jusqu’au moment ou les poules viennent a la cour et se plaignent de Renart qui a tue des volailles. Hooks Writing! 4- L’ours Brun est mande par le roi pour faire venir Renart a la cour.

Mais celui-ci est piege par le goupil qui lui promet du miel. Solutions For Drug Essay! 5- Cette fois ci, c’est Tybert qui doit aller chercher Renart. Mais cette fois encore le goupil piege Tybert en lui promettant les souris de la cave d’une famille de vilains. Writing! 6- Grimbert, le blaireau, apporte a Renart, son cousin, la lettre du roi. Researchpapers! Le goupil part avec lui a la cour. Hooks Essays! 7- Renart a encore eu de la chance car le roi voulait le pendre mais pour finir sa punition a ete de porter la croix en penitence. Essay! 8- Renard recoit l’anneau de dame Fiere, la femme du lion. Writing Essays! Le goupil defie le roi. Solutions! 9- Au bout de six mois de siege, le goupil, apres avoir seduit la lionne, se fait prendre. Hooks Essays! 10- Noble libere Renart grace a dame Renart qui lui donne son argent pour liberer le goupil.

Le tiers livre :1- Bord de la mort, Roinel le chien est pendu par Renart mais Noble arriva a temps pour le sauver. 2- Renart reussit a sauver le roi, qui etait tres malade, grace a l’herbe aliboron. Choices! 3- Pendant le combat contre les Paiens, Renart fait la cour a la lionne. Hooks Writing Essays! 4- Faisant passer le roi comme mort, le goupil epouse Fiere, la femme du roi. Solutions For Drug! Apres etre revenu, le roi ne se doute de rien. Hooks Writing Essays! 5- Renard chasse des proies pour le roi, qui le felicite. Com! Le roi mange seul les proies. Hooks Essays! 6- Renard misa et perdit son derriere aux echecs. Researchpapers Com! Mourant il decide de se confesser. Hooks Essays! 7- Renard est veille joyeusement, quand il etait malade. Com! 8- Le goupil se reveille et se saisit de Chantecler qui etait au bord de sa tombe.

9- Chantecler est vainqueur de Renart. 10- Renart se fait passer pour mort. Hooks! C’est la fin de l’histoire. An Essay! -page 74 et 75 : « Il m’accuse de vous aimer et tout le comte retentit de ses clameurs et commerages. Hooks Writing! Il a suborne ses amis pour me faire laidure et honte. Lawrence Analysis Essay! Eux-je pourtant jamais la mine d’un qui vous incite a la folie ? Fi donc ! Comment y penserais-je ? Telle requete trop vilaine. Essays! » Quand Hersent oit cette nouvelle, le depit elle sue et brule : -« Comment ? » criaille-t-elle, ainsi ce sont les propos que l’on tient ! Certes a tort on researchpapers, me diffame. Hooks Writing Essays! Mais qui venge une honte fausse, souvent poursuit un vrai malheur. An Essay For A Scholarship! Je le proclame tout crument : jamais n’ai pense vilenie. Hooks Writing! Mais puisque le brut me l’impute, je veux, Renart que vous m’aimiez. Enotes! Revenez me faire visite. Je vous avouerai pour mon ami.

Aucun temoin pour nous trahir… » Cette partie est importante car c’est la grande raison pour laquelle Ysengrin voulut se venger de Renart. Writing Essays! J’ai beaucoup aime « Le Roman de Renart » car je trouvais ca amusant que ce soient des animaux qui fassent l’histoire. How Write For A! J’ai trouve ce roman complique car certains mots sont du Moyen-age, donc je ne les comprenais pas mais le plus souvent la traduction etait ecrite dans le livre. Hooks Writing! C’est aussi un avantage, car grace a ca je connais de nouveaux mots. Researchpapers Com! Je vous conseille de le lire car l’histoire est bien.

unicorn 06/05/2017 20:41. Hooks Writing! Je voulais juste faire une petite remarque a propos de la fiche de lecture de Floriane et Albane : elles ont toutes les deux dit que Renart etait un renard, alors que c'est un goupil. Friar Lawrence Analysis Essay! Abonne vous a ma chaine youtube : Sarah 13/02/2017 21:40. Hooks Writing Essays! Salut, je veux remercier Adele car elle m'a aide a ecrire le resume general de l'oeuvre ; Son resume etait bien. Work! kjfd 01/05/2016 13:41. Hooks Writing! pour quoi vous aimez le livre. How Write An Essay For A! Celia 05/04/2016 14:23. Writing! et une question quelle est votre personnage prefere et pourquoi svp. How Write For A Scholarship! Celia 05/04/2016 14:21. Hooks Essays! vous etes vraiment cool pck moi aussi je devais le lire mais je navais pas vraiment envie donc jai pris vos resume merci beaucoup. For Drug Abuse! rr 14/06/2014 19:48.

vous pouvez lire plein histoires du roman de Renart en ligne ici pour.

University of the Arts London Application Essays - How to Write Good Hook Sentences - Essay… - Endicott College

Hooks writing essays

Write My Papersin Canada - How to Write the Hook of an Essay -… - Winona State University

Best Website to Buy Essay for College Admission - Great Essay Hook Ideas to Start Your A+ Essay •… - Saint Michael's College

Pourquoi Lady Macbeth se suicide-t-elle ? Maitre de conferences de litterature anglaise, Universite Lumiere-Lyon 2. Libres cahiers pour la psychanalyse. Pages : 138 ISBN : 9782848350950 DOI : 10.3917/lcpp.013.0115 Editeur : In Press A propos de cette revue Site de la revue. Sommaire des nouveaux numeros. ALERTES EMAIL - REVUE Libres cahiers pour la psychanalyse. Votre alerte a bien ete prise en compte. Vous recevrez un email a chaque nouvelle parution d'un numero de cette revue. Erreur lors de l'enregistrement de votre alerte. Vous avez deja enregistre cette alerte.

Vous pouvez gerer vos alertes depuis le menu Mon cairn.info. Dans ce monde ou la nature meme du temps est viciee, toute action est vouee a la futilite et a la nullite : aucune autre des tragedies de Shakespeare que Macbeth ne va aussi loin dans l’affirmation de cette vanite. C onfronte aux interpretations psychanalytiques des ?uvres litteraires, le critique est toujours mal a l’aise et souvent reticent. Writing Essays. La critique moderne nous a habitues depuis des decennies a recentrer notre attention sur l’aspect artificiel des personnages, les personnages comme artefacts, comme pures creations d’un esprit, et a ne pas ceder a la tentation de les considerer comme des etres humains de chair et de sang, attitude facilement decrite comme anthropomorphe. Planning An Essay. Ce recentrage sur l’artificialite du personnage a d’abord pris la forme d’une attention accrue portee au texte : analyser tout ce qui est noir et blanc sur la feuille de papier, oui – mais imaginer ce qui peut se trouver derriere, au-dela des mots, dans ce hors-texte ou nous avons l’impression d’etre entraines malgre nous, ne peut etre que reverie sterile, puisque le dramaturge a choisi de ne rien nous donner de plus : le personnage est reduit a une liste de mots, et c’est tout. Hooks. Cette ecole, a sa naissance, s’opposait a la grande tradition de la critique de l’epoque victorienne pour laquelle les personnages etaient des etres quasiment vivants qu’il etait legitime d’etudier du point de vue de la psychologie, tradition dont le plus eminent representant dans le monde de la critique shakespearienne fut Bradley [1] [1] A. Solutions For Drug Abuse. C. Essays. Bradley, 1851-1935, Professeur de poesie a Oxford. An Essay For A. . Plus tard, c’est le structuralisme qui vint conforter ce refus de s’interesser a la psychologie des personnages. Hooks Essays. En 1928, Propp [2] [2] V. An Essay. Propp, Morphologie du conte, 1928. Hooks Essays. avait deja popularise la notion d’actants, selon laquelle un personnage doit s’etudier non pas pour ce qui fait sa particularite, sa singularite, mais au contraire pour ce qui le rend universel a l’interieur de schemas que l’on retrouve dans toutes les formes d’histoires, schemas qui forment la structure profonde de tout recit humain : le litteraire est, en quelque sorte, reduit a la narratologie. Essay Enotes. Pour Greimas, qui a tire les consequences des idees de Propp, un personnage (mot que, d’ailleurs, Greimas recuse pour ses connotations anthropomorphes) est un sememe , c’est-a-dire un ensemble de semes ou d’unites de sens ; il n’est qu’une machine a produire des enonces, et il est dote par son auteur des caracteristiques necessaires aux actions que ce personnage doit entreprendre ou subir en scene : par exemple une apparence physique, une personnalite, une identite ; tout le reste, que ce soit vetements, allure, langage, accent, particularites physiques ou psychologiques, tout ce qui a ete omis par l’auteur, n’interesse que le metteur en scene ou l’acteur, qui vont devoir « donner chair » au personnage. Writing Essays. La representation theatrale apparait des lors d’une certaine facon comme moins « pure » que le texte de la piece, puisqu’elle oblige a compromettre la rigueur du texte par la necessite materielle de representer, et donc d’etoffer, ce sememe autosuffisant.

Ces travaux sont d’une importance capitale pour montrer que l’esprit humain n’invente pas des histoires infiniment renouvelees, mais se contente en fait d’adapter un petit nombre de schemas qui semblent se retrouver dans tous les pays, dans tous les temps — tout le reste n’etant qu’habillage. Solutions For Drug Essay. Cela dit, le spectateur qui va assister a une representation de Macbeth ou le lecteur qui sort les ?uvres completes de Shakespeare de sa bibliotheque n’eprouvera qu’un interet tout relatif a ces exercices de deconstruction de la piece : tout au plus ce type de critique pourra-t-il lui prouver qu’il aurait aussi bien pu s’interesser a une multitude d’autres ?uvres, theatrales ou romanesques, dont la structure narrative sous-jacente est exactement la meme. Writing Essays. Ce qui interesse le lecteur ou le spectateur, c’est au contraire la specificite d’une ?uvre, l’impression de reel qu’elle donne, c’est la complexite, la particularite, en bref tout ce qui est unique dans une ?uvre ; le plaisir du contact avec la litterature ne peut bien evidemment se reduire au demontage d’une structure. Planning. La recherche theorique dans ce domaine peut sans doute ajouter au plaisir intellectuel du lecteur ou du spectateur averti, mais certainement pas causer l’enchantement. Les exigences du structuralisme rigide sont finalement assez faciles a repousser, du moins si on hooks se place dans le siege du spectateur ou du lecteur, qui eprouve bien evidemment le desir humain d’expliquer : la notion de personnage comme sememe ignore ce desir de comprendre pourquoi, de chercher des enchainements logiques dans les attitudes et les actions — et, tout naturellement, d’aller chercher des explications profondes au comportement du personnage, non pas dans son positionnement sur une grille actantielle, mais dans les raisons qui peuvent etre enfouies au plus profond de lui-meme. Or, un personnage de theatre est une construction bien particuliere par rapport a un personnage de roman. How Write. Remarquons tout d’abord que nous sommes en train de comparer des ?uvres de taille differente ; un gros roman comme Notre-Dame de Paris de Victor Hugo compte 180 000 mots, et un roman de Dickens peut en comporter le double. Essays. Par comparaison, la plus longue des pieces de Shakespeare, Hamlet , n’atteint pas 40 000 mots et Macbeth se contente d’a peine plus de la moitie de ce chiffre. How Would Scholarship Help. Le roman offre a son auteur l’ampleur necessaire pour mieux expliquer, mieux creuser, mieux justifier ; la piece de theatre, plus rapide, plus nerveuse, ne peut rivaliser sur ce plan : jamais Racine ne fera jeu egal avec Proust dans la complexite exprimee. Hooks Essays. D’autre part, une particularite du roman – je parle la du roman en general, meme si des cas particuliers s’en ecartent, la nature de l’art etant que les normes et les conventions sont en permanence remises en question — est la presence d’un narrateur, ou instance narrative, qui decrit, qui explique, qui justifie.

Rien de tel au theatre, ou la notion meme de narrateur pose probleme. Solutions For Drug. Depuis la disparition du ch?ur antique, et en dehors de quelques tentatives isolees, tout commentaire doit necessairement passer par un personnage, et est en quelque sorte mis en perspective par ses conditions d’enonciation ; toute interpretation d’un personnage devant necessairement etre presentee par un autre personnage lui-meme integre dans l’action, dans une situation particuliere et unique, cette explication est immediatement soupconnee d’avoir un role dans l’intrigue ou de nous en apprendre plus sur le personnage qui la donne que sur l’objet de sa remarque : quand il parle de Lady Macbeth, Macbeth nous en apprend-il plus sur elle ou sur lui-meme ? Bref, pour toutes ces raisons, le personnage de theatre nous est particulierement opaque. Hooks. Et pour ces memes raisons, la tentation est forte de s’interesser au « hors-texte » pour completer ce texte qui est a la fois si emoustillant par les vides qu’il laisse apercevoir, et si decevant dans l’explication qu’il en donne. Essay Enotes. Au theatre plus encore qu’avec les autres genres litteraires, nous avons l’impression qu’il existe un ailleurs, que cette vue etroite que nous avons sur la scene est reductrice, qu’il doit se cacher autre chose qu’on ne veut pas nous montrer, en coulisse ou derriere le rideau. Hooks Essays. Et l’acteur lui-meme nous encourage dans cette illusion : comment pourrait-il jouer un role s’il ne savait rien de la veritable nature du personnage ? Comment construire un personnage en scene si, a toute question posee par le comedien, la reponse est immanquablement : « Votre question n’a pas lieu d’etre, car ce que vous voulez savoir n’existe pas. Essay. » Comment jouer Hamlet si on hooks essays ne connait pas son age, dix-neuf ans, comme certains passages de la piece le laissent supposer, ou une trentaine d’annees comme cela apparait a un autre moment [3] [3] Dans la scene du cimetiere (Hamlet, Acte 5, scene 1). Scholarship. ? Comment jouer Lady Macbeth sans savoir si elle a ete mere ? La ou le critique litteraire crie au psychologisme, l’acteur voit une necessite de son art. La tentation devient meme irresistible si l’auteur est Shakespeare : le dramaturge elisabethain excelle a titiller notre curiosite, a semer des indices qui semblent mettre un corps et un esprit sur ces creations purement intellectuelles, purement mecaniques diraient certains structuralistes, que sont ses personnages, meme les plus secondaires. Writing Essays. Dans ses pieces de la maturite, Shakespeare habille ses moindres personnages, serviteurs, confidents, assassins, soldats, de l’apparence de la vie, il les individualise bien au-dela du necessaire ; que dire alors de ses personnages principaux, qui acquierent une personnalite totalement convaincante ; l’anthropomorphisme s’impose alors comme une evidence. Friar Lawrence. Cela explique sans doute pourquoi les personnages shakespeariens ont ete sans cesse expliques encore et encore, revisites, reinterpretes, reutilises dans les domaines les plus divers, transplantes dans d’autres formes d’art comme s’il etait possible d’ecrire la suite de leurs aventures : de la piece Rosencrantz et Guildenstern sont morts de Tom Stoppard [4] [4] Rosencrantz and hooks writing essays, Guildenstern Are Dead, 1967. Essay On Man Enotes. , entierement construite autour des deux comparses de Hamlet , a l’industrie hollywoodienne qui semble ne jamais se lasser de transposer a l’ecran le corpus shakespearien, de Coriolan charge de messages politiques contradictoires dans les annees 1930-40, a la transformation de Caliban en porte-drapeau des intellectuels caribeens dans les annees 1960 : la liste est quasiment sans fin des reinterpretations, nouvelles explications, justifications renouvelees des personnages shakespeariens.

Lady Macbeth a-t-elle porte et nourri des enfants ? Je citais plus haut cet exemple d’une question que toute actrice jouant le role pose ou a envie de poser, mais qui ne recoit pas de reponse univoque dans la piece – et qui, en consequence, a deja fait couler beaucoup d’encre. Writing. La question est tellement fondamentale qu’elle est devenue emblematique de cette approche critique qui cherche a approfondir la psychologie des personnages. Essay. Des 1946, L. Hooks. C. Friar. Knights mettait en garde contre cette illusion en modifiant cette question pour en faire ressortir les limites, sous la forme : « Combien d’enfants avait Lady Macbeth ? », dans son essai du meme nom [5] [5] L. Hooks. C. Character Analysis Essay. Knights, « How Many Children Had Lady Macbeth ? ». Essays. . How Would Scholarship You Essay. La reponse, bien sur, est que nous n’en savons rien, Shakespeare n’ayant pas souhaite nous renseigner – meme si cela ne nous empeche pas d’y reflechir. D’une part, Lady Macbeth semble bien avoir eu des enfants, puisqu’elle nous dit qu’elle a allaite et qu’elle sait ce que c’est que d’aimer un enfant que l’on a au sein [6] [6] « I have given suck, and essays, know / How tender’ tis to. Solutions For Drug. ; Macbeth, impressionne par sa resolution, lui dit qu’elle ne devrait mettre au monde que des enfants males [7] [7] « Bring forth men-children only writing essays » (Acte 1, scene 7. Essay On Man Enotes. , sans qu’on sache bien si cela implique que son epouse est encore fertile ou s’il s’agit simplement d’une image. Writing. Mais plus tard Macbeth decrit son pouvoir royal comme la possession d’une « couronne infertile » et d’un « sceptre sterile » [8] [8] « Fruitless crown », « Barren sceptre » (Acte 3, scene. Friar Lawrence Character Analysis. , comme s’il n’avait pas de descendants ; il est possible que Macbeth se refere tout simplement a la prophetie des sorcieres qui lui ont annonce que son successeur serait Fleance, le fils de Banquo, et non ses propres enfants — mais, dans ce cas, on writing comprend mal qu’il n’y ait pas une seule allusion dans la piece a ces hypothetiques enfants de Macbeth destines a etre prives de leur heritage. Essay On Man Enotes. Enfin, l’exclamation ambigue de Macduff apprenant que toute sa famille a ete passee par le fil de l’epee par Macbeth, « Il n’a pas d’enfants [9] [9] « He hath no children » (Acte 4, scene 3, vers 216. Hooks Writing Essays. », est souvent consideree comme confirmant la these de la sterilite du couple Macbeth, quoique d’autres lectures aient ete proposees [10] [10] Certains critiques ont imagine que Macduff pourrait. How Write For A Scholarship. . Freud lui-meme preferait cette lecture de la piece, considerant que « le fait pour Macbeth d’etre sans enfants et pour sa femme d’etre sterile » pouvait etre considere comme « la punition de leurs crimes envers la saintete de la generation », « conforme a l’esprit de la justice poetique fondee sur le talion » [11] [11] Freud, « L’inquietante etrangete », 1919 ; in essays Connaissance. You Essay. . Hooks Writing Essays. Mais il nous faut reconnaitre – et Freud est le premier a le faire – qu’il ne s’agit ici que d’une interpretation hasardeuse du document, basee sur une reconstruction de la vie des personnages « hors texte ». University. Et il reste, de toute facon, a concilier cette sterilite avec les declarations anterieures de Lady Macbeth sur son experience de mere.

Freud suggere que l’incapacite du couple Macbeth a engendrer pourrait etre a l’origine de l’evolution des personnages apres le meurtre de Duncan ; mais il ecarte bien vite cette hypothese. Essays. Le fait que Holinshed, la source de Shakespeare pour cette piece, ne mentionne pas cet element n’est pas en soi un obstacle ; mais, par contre, Freud est arrete par le faible laps de temps au cours duquel se deroule la tragedie : alors que chez Holinshed le regne de Macbeth dure dix ans, ce qui fournit une duree pendant laquelle « une esperance d’enfants constamment decue pourrait user la femme et entrainer l’homme a un defi furieux » (p. How Write An Essay. 156), Shakespeare ramasse sa tragedie en un temps tres court, que Freud estime a une semaine, ce qui, pour lui, exclut ce type d’evolution : « Le temps manque », ecrit-il. Writing Essays. Freud admet bien evidemment que la concentration du temps est necessaire a l’effet dramatique et n’est pas choque qu’un dramaturge l’utilise, mais ne l’accepte « que la ou il ne trouble que la vraisemblance, mais non quand il supprime l’enchainement causal » (pp. How Would Scholarship Help. 156-7). Writing Essays. Ces remarques de Freud nous entrainent au c?ur du debat sur ses lectures de Shakespeare. You Essay. Pour le critique d’aujourd’hui, Freud mele les intuitions fulgurantes, qui vont en un trait jusqu’au c?ur du probleme, et ce qui risque de nous apparaitre, avec le recul du temps, comme des naivetes : la critique litteraire a evolue, les outils theoriques mis a notre disposition egalement, et il serait mal venu de reprocher a Freud de n’avoir pas connu des notions de critique qui n’ont vu le jour que plusieurs decennies apres ses reflexions. « Le temps manque » : c’est egalement la reaction du lecteur quand il entend Othello, marie depuis quelques jours, se plaindre de ce que Desdemone ait eu rendez-vous « mille fois » avec Cassio depuis la ceremonie. Writing Essays. C’est d’ailleurs a propos d’ Othello que la notion du « double schema temporel » (« double time scheme ») a ete theorisee : les critiques sont arrives a la conclusion que le dramaturge, qui ecrivait exclusivement pour la scene [12] [12] Rappelons en effet que Shakespeare n’ecrivait pas ses. Planning An Essay. , pouvait en fait mener son intrigue suivant deux schemas temporels distincts, un temps court et un temps long qui ne s’excluent pas mutuellement.

Le spectateur est entraine par le flux de la representation, son attention constamment fixee sur le moment present, sans qu’il ait le loisir de reflechir et de comparer differents moments de la representation ; tout l’art du dramaturge, du metteur en scene et des acteurs est de lui interdire le recul, si bien que Shakespeare peut, a certains moments, hater le deroulement de sa tragedie et a d’autres donner l’impression qu’Othello et Desdemone sont un vieux couple deja bien installe. Writing Essays. Le lecteur, au contraire, ne peut pas avoir la meme perception, le meme rapport a la piece : il est au calme dans son cabinet de travail et il peut a loisir interrompre sa lecture pour reflechir, ou revenir sur un passage anterieur, et s’apercevoir de la manipulation. Solutions Essay. Voila une notion qui nous parait aujourd’hui simple, mais qui n’avait pas encore ete theorisee a l’epoque ou Freud analysait Macbeth , et qui aurait pu lui permettre de ne pas en rester a l’excuse du manque de temps pour interrompre la sa reflexion. Car Freud etait, c’est une evidence, sur la bonne voie : la meilleure preuve en est que son article sur les raisons du suicide de Lady Macbeth est aujourd’hui encore reproduit dans les editions recentes de la critique sur Macbeth . Essays. Qu’un clinicien comme Freud se soit interesse aux causes d’un suicide est comprehensible ; d’autant plus qu’on a fait remarquer que le medecin qui accompagne Lady Macbeth annoncait la figure du psychanalyste moderne, a l’ecoute, le carnet a la main (« Je vais noter tout ce qu’elle dira pour mieux fixer mon souvenir ») [13] [13] « I will set down what comes from friar lawrence analysis, her, to hooks essays, satisfy my. Work Choices. . Hooks. Plus profondement, Freud a etabli l’idee, aujourd’hui acceptee, que les grandes ?uvres litteraires disent une verite qui depasse leurs auteurs et qu’on y trouve en germe des idees que la psychanalyse moderne a pu developper par la suite : le poete precede le psychanalyste, selon la formule de Jacques Lacan. Le fait que Freud se soit interesse a deux aspects du personnage de Lady Macbeth, d’une part a son suicide et d’autre part a la fameuse question concernant sa maternite evoquee plus haut, est revelateur. How Write. Le rapprochement entre ces deux aspects du personnage, que Freud ne lie pas explicitement, nous offre probablement la clef du personnage. Hooks Writing. Cette sterilite de Lady Macbeth, dans une piece ou Macbeth cherche a tuer Fleance, fils de Banquo, ou il fait assassiner tous les enfants de Macduff, et ou ce meme Macduff a du etre « arrache avant terme aux entrailles de sa mere [14] [14] « Macduff was from how would help, his mother’s / Womb / untimely ripp’d ». Hooks Writing Essays. » fait partie d’un ensemble qui n’est comprehensible qu’au niveau de la totalite de la piece, et non pas en se concentrant sur le personnage de Lady Macbeth.

La piece tourne tout entiere autour de la notion de sterilite, reelle ou recherchee. How Write An Essay For A Scholarship. Il s’agit la d’une serie semantique, d’une isotopie presente dans le texte, qui lui donne sa forme et qui prend le dessus sur la psychologie individuelle des personnages. Hooks. Les meres n’ont (peut-etre) pas eu d’enfants, et si elles en ont eu, comme Lady Macduff, c’est pour les voir se faire assassiner [15] [15] Acte 4, scene 2. Lawrence Analysis. . Essays. Les actions, dans cette piece, sont elles aussi vouees a la futilite et a la vacuite, n’aboutissant pas. How Write An Essay For A. Ou, plutot, si, elles aboutissent — mais ne servent a rien. Hooks. Macbeth tue pour obtenir la couronne ; or il est conscient des sa premiere rencontre avec les sorcieres que cette action est inutile puisque la prophetie n’a pas besoin de lui pour se realiser : « Si le hasard veut que je sois roi, eh bien le hasard peut me couronner sans que je bouge [16] [16] « If Chance will have me King, why, Chance may crown. How Would Scholarship Help You Essay. . Essays. » En d’autres termes, Macbeth tue pour rien. Remarquons d’ailleurs que ces sorcieres, dont la fonction premiere semble etre de prophetiser, sont en fait les Parques : a six reprises elles sont nommees dans la piece « the friar Weird Sisters » ; si le sens du mot weird , en anglais moderne, a devie, il n’en demeure pas moins qu’en vieil anglais le mot weird signifiait le destin, et que cette connotation du mot etait encore sensible a la Renaissance [17] [17] Le mot anglais weird partage une origine commune avec. Hooks Writing. . Abuse. Les trois s?urs sont liees au temps qu’elles maitrisent, puisqu’elles representent le destin, et que simultanement elles le nient, puisque le destin est par definition ecrit d’avance ; elles peuvent, nous dit Banquo, « voir dans les germes du temps et reveler quelle semence levera ou ne levera pas [18] [18] « If you can look into writing the seeds of friar lawrence character analysis, time / And say. Writing Essays. », image organique qui envisage les actes comme des etres vivants et qui, par le vocabulaire de la graine et de la germination ou de son absence, lie de facon frappante la sterilite feminine et la sterilite de l’action. Dans ce monde ou la nature meme du temps est viciee, toute action est vouee a la futilite et a la nullite : le meurtre de Duncan etait inutile, nous l’avons vu ; le meurtre de Banquo egalement, puisqu’il ne devait etre que le pere du futur roi, et non couronne lui-meme ; et l’attentat contre Fleance est voue a l’echec puisqu’il est contraire aux propheties. Friar Lawrence Character Analysis Essay. Aucune autre des tragedies de Shakespeare ne va aussi loin dans l’affirmation de la vanite de l’action. Essays. Alors que le roi Lear vit dans une sorte de vide temporel et que Hamlet finit par s’en remettre a la Providence divine, Macbeth, lui, militaire qui a vecu toute sa vie dans l’action, ambitieux qui a cru conduire sa carriere de main de maitre, meurt convaincu de l’inutilite et de la sterilite de toute action humaine ; peu avant sa disparition, il se declare persuade que la vie n’est qu’« une histoire contee par un idiot, pleine de fureur et de bruit et qui ne veut rien dire [19] [19] « It is scholarship funds help a tale / Told by writing essays an idiot, full of how would scholarship help, sound and. Hooks. ». C’est l’enchainement meme de la logique temporelle, de la suite naturelle des actions qui disparait dans cette piece : les adultes ne se reproduisent pas, ou donnent naissance a des enfants qui ne seront jamais adultes a leur tour ; les morts reviennent, alors qu’« il fut un temps ou, quand la cervelle avait jailli, l’homme mourait et tout etait fini [20] [20] « The time hath been / That, when the for drug abuse essay brains were out. Hooks. ». Scholarship You Essay. Aucune surprise donc a ce que dans cette piece ou l’action ne peut, nous l’avons vu, qu’etre sterile, Lady Macbeth ne puisse cueillir les fruits de ses actes.

Macbeth tue en sachant que le meurtre est inutile, puisque son couronnement est deja inscrit dans les graines du temps ; Lady Macbeth tue egalement, bien que son but ne soit pas le resultat de cet acte, mais se situe au-dela, peut-etre au-dela du plaisir. Hooks Writing Essays. Rien d’etonnant donc a ce que Lady Macbeth aille jusqu’au bout, jusqu’a l’aneantissement. Essay. La logique que nous cherchons dans les motivations des personnages ne s’y trouve pas. Hooks Essays. Ce que Lady Macbeth veut atteindre n’est pas un but logique, un objet ou un etat qui viendrait couronner son combat et lui assurerait des lors une satisfaction totale. Solutions Abuse Essay. Lady Macbeth ne cherche rien en particulier, elle n’est qu’une illustration de la forme que prend la pulsion de mort dans cette tragedie. Writing. Si Lady Macbeth se suicide, ce n’est pas a la suite d’une pathologie psychologique, mais parce qu’elle est un personnage dans une piece ou c’est ainsi que cela se passe.

Nous ne trouverons pas la reponse uniquement dans le personnage de Lady Macbeth, aussi riche soit-il, aussi fouillee sa psychologie soit-elle, mais dans une prise en compte de la totalite de l’?uvre et de ses themes. Solutions For Drug. Sans vouloir en quoi que ce soit revenir a l’aridite de l’approche structuraliste, force est de reconnaitre que l’etude de la psychologie d’un personnage isole est souvent deconcertante si on hooks writing essays ne le replace pas a l’interieur d’un ensemble, a l’interieur de son monde qu’est l’?uvre, qui fonctionne d’une facon qui lui est propre. Scholarship Funds You Essay. C’est sans doute la une clef pour notre comprehension de Lady Macbeth, non pas personnage totalement individualise qui contiendrait en elle-meme toutes les reponses aux questions que nous pourrions nous poser a son sujet, mais expression, parmi d’autres, de la specificite du monde de la piece. L’auteur d’une ?uvre litteraire, voire d’une ?uvre d’art en general, n’est pas totalement maitre de sa creation – s’il l’avait ete, Shakespeare nous aurait probablement donne une Lady Macbeth mieux construite, plus logique, mieux motivee, mais infiniment moins complexe, et dont nous aurions, finalement, vite fait le tour. Writing Essays. On a ecrit que le poeme en sait toujours plus long que le poete. Scholarship Funds. C’est qu’en effet, pour le critique contemporain, le texte lui-meme a un inconscient, qui par definition echappe a l’auteur. Hooks Essays. L’idee qu’une ?uvre litteraire puisse etre travaillee de forces inconscientes souleve bien sur des problemes, sur lesquels je ne reviendrai pas ici.

Et bien evidemment, un texte ne peut avoir d’inconscient au sens ou on essay l’entend pour un sujet parlant ; ce que l’on veut dire par la est que le texte fonctionne comme l’inconscient. Writing. Tout texte possede un savoir propre qui ne depend pas de la volonte ni des choix de l’enonciateur et qui remet en cause la notion de maitrise de l’ecriture par l’auteur. Solutions. Cet inconscient peut se definir comme « un savoir du texte sur lui-meme, savoir qui n’est accessible, et encore sans garantie, qu’aux termes d’une analyse que l’on dira dans ce cas litteraire [21] [21] Patrick Badonnel, Claude Maisonnat, La nouvelle anglo-saxonne. Hooks Writing Essays. ». Friar Essay. Freud avait raison de chercher dans les ?uvres de Shakespeare l’inspiration et la confirmation de ses hypotheses ; mais, limite par les approches critiques de son epoque, son regard restait confine aux personnages individuels qu’il etait tente de considerer comme des patients en chair et en os, sans apercevoir la coherence qui apparait quand on hooks writing prend du recul et qu’on accepte d’envisager chaque ?uvre individuelle dans son ensemble. A. How Write An Essay. C. Hooks. Bradley, 1851-1935, Professeur de poesie a Oxford, auteur de Shakespearean Tragedy , 1904. V. How Would Scholarship Funds You Essay. Propp, Morphologie du conte , 1928. Dans la scene du cimetiere ( Hamlet , Acte 5, scene 1), le Prince raconte qu’il a bien connu le bouffon Yorick qui l’a « porte mille fois sur son dos » et dont le crane est maintenant en terre « depuis vingt-trois ans » au dire du fossoyeur.

Rosencrantz and hooks, Guildenstern Are Dead , 1967. L. Essay Work. C. Writing. Knights, « How Many Children Had Lady Macbeth ? » in an essay university Explorations , Chatto and hooks writing essays, Windus, Londres, 1946. « I have given suck, and an essay scholarship, know / How tender’ tis to hooks writing essays, love the planning an essay babe that milks me. Writing. » (Acte 1, scene 7, vers 54-5). Solutions Abuse Essay. Les references a la piece Macbeth sont a l’edition de Kenneth Muir, The Arden Shakespeare, Methuen, Londres, 1970. « Bring forth men-children only hooks » (Acte 1, scene 7, vers 72). « Fruitless crown », « Barren sceptre » (Acte 3, scene 1, vers 62-3). « He hath no children » (Acte 4, scene 3, vers 216). Certains critiques ont imagine que Macduff pourrait, a ce moment-la, parler de Malcolm, qui vient de lui apporter la nouvelle, et non de Macbeth.

Freud, « L’inquietante etrangete », 1919 ; in essay Connaissance de l’inconscient , Gallimard, 1998. Rappelons en effet que Shakespeare n’ecrivait pas ses pieces pour la publication, mais exclusivement pour la scene. Writing Essays. Si certaines pieces furent publiees de son vivant, parfois dans des editions piratees, il fallut attendre 1623, soit sept ans apres la mort de Shakespeare, pour que ses « ?uvres completes » soient publiees. « I will set down what comes from analysis essay, her, to writing essays, satisfy my remembrance the solutions for drug abuse essay more strongly » (Acte 5, scene 1, vers 31-3). « Macduff was from writing essays, his mother’s / Womb / untimely ripp’d » (Acte 5, scene 7, vers 15-6). « If Chance will have me King, why, Chance may crown me without my stir » (Acte 1, scene 3, vers 144). Le mot anglais weird partage une origine commune avec le verbe allemand werden , devenir. « If you can look into essay the seeds of hooks writing essays, time / And say which grain will grow, and essay, which will not… » (Acte 1, scene 3, vers 58-9). « It is hooks essays a tale / Told by how write an essay for a scholarship an idiot, full of hooks writing essays, sound and for a, fury / Signifying nothing » (Acte 5, scene 5, vers 26-28). « The time hath been / That, when the hooks writing brains were out, the university man would die / And there an hooks writing end » (Acte 3, scene 4, vers 77-9). Patrick Badonnel, Claude Maisonnat, La nouvelle anglo-saxonne , Hachette, 1998, p. Friar Character Analysis Essay. 60.

Cairn.info utilise des cookies a des fins de statistiques. Writing. Ces donnees anonymes nous permettent ainsi de vous offrir une experience de navigation optimale. An Essay University. En continuant votre visite vous acceptez de recevoir ces cookies. Essays. Vous pouvez toutefois les desactiver dans les parametres de votre navigateur web. Enotes. En savoir plus.

Vous avez ete deconnecte car votre compte est utilise a partir d'un autre appareil.

Write My Essay - Custom Essay Writing Service - How to Write Good Hook Sentences - Essay… - Siena College

How to Write Faster: 11 Steps - How to Write a Good Hook for Your Essay -… - Vanderbilt University, Nashville TN

A model pie chart report step by writing step. This lesson gives you a step-by-step approach to dealing with pie charts in task 1. I talk you through how to identify the main points, select the supporting details and then structure your report. I then show you two model answers: one with standard vocabulary and then a much more advanced version with more vocabulary and grammar you can borrow. Essay? The following pie charts show the results of a survey into essays the most popular leisure activities in the United States of America in 1999 and 2009. Summarise the information by selecting and reporting the how write an essay scholarship, main features, and make comparisons where relevant.

The first step is to identify the main points of the two charts. This is hooks essays, not just an important part of the task and your band score, it will also help you write your description. The main points are normally obvious. Sometimes they are so obvious that candidates ignore them. Work Choices? Look at hooks writing, these questions: How many activities are there in each chart? Just count Are the activities the same in each chart? Read the key Are there any changes in popularity between the essay, two years? Look at the colours.

There are 8 activities for each year 7 of 8 activities are the same There are a number of differences in popularity between the two years. These two pie charts show the changes in popularity of different leisure activities in hooks writing, the United States of America between 1999 and 2009. We can see that the most popular leisure activities were almost the same in both periods, but there were a number of differences in planning an essay university, popularity between the various activities. Step 2: choose the details to essays include. There are 16 different figures you can include. This is too many. The task is to select and report the most important details. This will include naming all the activities, but not all the numbers. To do this, try looking for: what#8217;s gone up what#8217;s gone down what hasn#8217;t changed what#8217;s new. Putting this together, we need these details: walking is most popular in both periods yoga disappears and weightlifting is new swimming doubles aerobics, jogging and cycling all fall soccer and camping don#8217;t change much. Character Essay? This will vary from task to task, but typically you will be looking at two content paragraphs.

As you write your paragraphs, you want to think of essays three key ideas: highlight the on man, main points they come first group similar ideas together find a logical structure to present the points. This is the big one and writing will take time to learn. To help you on your way, I show you two model answers with extensive vocabulary notes. My suggestion is start with the first one. Don#8217;t be worries that it looks too simple. it isn#8217;t.

It is in fact extremely good band score 9. The when you have that right, take a look at the second version which has some more advanced vocabulary. This is the final report. These two pie charts show the changes in popularity of different leisure activities in the United States of America between 1999 and 2009. We can see that the most popular leisure activities were almost the same in both periods, but there were a number of differences in solutions abuse, popularity between the essays, various activities. It is clear that walking was the most popular activity in both 1999 and planning 2009, with around 30% of Americans saying that they preferred it. Also, yoga was no longer among the preferred activities in hooks writing essays, 2009, but weightlifting was chosen by 10% of people. The second most popular activity was soccer at an essay, just under 20% in both years, a figure that was matched by swimming in 2009, having almost doubled in popularity over the previous decade. Most of the other activities became less popular over the same period of time, with cycling, jogging and aerobics all falling by at least a half to under 10%. The one exception to this trend was camping which stayed almost unchanged at hooks writing essays, around 9%.

These two pie charts show the changes in popularity of different leisure activities in the United States of America between 1999 and 2009 . We can see that the most popular leisure activities were almost the same in on man, both periods , but there were a number of differences in popularity between the writing essays, various activities. It is clear that walking was the most popular activity in both 1999 and an essay 2009, with around 30% of hooks Americans saying that they preferred it . Also, yoga was no longer among the preferred activities in 2009, butweightlifting was chosen by 10% of people. The second most popular activity was soccer at just under 20% in both years , a figure that was matched by essay on man enotes swimming in 2009 , having almost doubled in popularity over the previous decade . Essays? Most of the other activities became less popular over the same period of time , with cycling, jogging and aerobics all falling by at least a half to essay under 10% . Th e one exception to writing essays this trend was camping which stayed almost unchanged at around 9% . #8220; These two pie charts show #8220;: the normal phrase to describe what the chart/graph is about. #8220; We can see that #8220;: a phrase to state a main point. #8220; It is clear that #8220;: another phrase to identify a main point. #8220; popular/popularity/preferred #8220;: you are going to for drug repeat the word #8220;popular#8221;. That is not a problem, provided you also use some variations. One way to do this is to change the form of the word from #8220;popular#8221; to #8220;popularity#8221;. The other word I use in this report is #8220;preferred#8221;: you should note I vary this too, using it as an essays, adjective and solutions for drug abuse essay a verb. Other variations include #8220;to express a preference#8221; and #8220;favourite#8221;. #8220; 1999/2009 #8220;: another word you are going to repeat relates to time. Again, you want to hooks writing make sure you have some variation here. Note these: #8220; between 1999 and 2009 #8220;, #8220; in both periods #8220;, #8220; in both years #8220;, #8220; over the previous decade #8220;, #8220; over the same period of time #8220;. #8220; a number of #8220;: a simple but exceptionally useful phrase.

Avoid using phrases like #8220;lots of how write #8221; in IELTS. #8220; various #8220;: a useful and more advanced variant for #8220;different#8221; #8220; exception to hooks writing a trend #8220;: Learn this phrase. You will need to talk about things that do not follow the normal pattern. Numbers are very important in this task. I suggest you take a look at my lesson on dealing with numbers. #8220; around 30% #8220;: you will use per cent a lot in this task.

You do need to include numbers, but you should avoid using too many of them. When you do use them, try to do what I have done here and solutions use language too, #8220;around#8221; is good language for #8220;about#8221; #8220; a figure that was matched by #8220;: #8220;figure#8221; is an exceptionally useful word which can be used with numbers or percentages. This is a harder phrase that you could try for yourself when talking about two similar/identical numbers. #8220; at just under 20% #8220;: more good number language. This is very much better than 18%. #8220; having almost doubled #8220;: more approximate number language. Remember the language of maths: #8220;half#8221;, #8220;double#8221; etc. Essays? #8220; all falling by at least a half to under 10% #8220;: the phrase to note here is #8220;at least#8221; #8220; which stayed almost unchanged at around 9% #8220;: this is better variation of how would funds #8220;did not change#8221; The above report is exceptionally good. Hooks Essays? It covers all the right details (Task response), has a good range of grammar with relative clauses (Range and accuracy of on man grammar), is very coherent (well organised and linked) and has some range of hooks essays vocabulary, even if some words are repeated (Lexical resource). This answer can help you by extending the range of vocabulary you use for: These two charts illustrate how the preferred leisure activities of Americans changed between 1999 and 2009.Generally speaking, while the list of activities remained almost identical over the decade, there were a number of changes in their relative popularity.

It is immediately evident that walking was by how write for a scholarship some distance the most popular pastime in both years,accounting for just under a third of the preferences expressed. Of equal note is writing essays, that by 2009, yoga had disappeared from the list of preferred activities and had been replaced by weightlifting, which was chosen by solutions essay one in ten Americans. Hooks Writing? Among the less popular activities, the most notable development was that the proportion of an essay people who went swimming doubled, making it equal second in popularity with soccer at 18%. Writing Essays? In stark contrast, around as half as many Americans went cycling in 2009 as compared to ten years earlier, with the result that it became less popular than camping, at 7% and 9% respectively. Likewise, the number of choices people who went jogging and hooks did aerobics also dropped significantly, with less than 5% of respondents to friar lawrence character analysis essay the survey choosing them. These two charts illustrate how the essays, preferred leisure activities of character Americans changed between 1999 and 2009.

Generally speaking , while the list of activities remained almost identical over the decade, there were a number of changes in their relative popularity. Writing Essays? It is immediately evident that walking was by some distance the most popular pastime in both years ,accounting for how would help just under a third of the preferences expressed. Of equal note is that by 2009, yoga had disappeared from the list of preferred activities and had been replaced by hooks writing weightlifting, which was chosen by one in ten Americans. Among the less popular activities , the most notable development was that the proportion of people who went swimming doubled, making it equal second in popularity with soccer at 18%. In stark contrast , around as half as many Americans went cycling in 2009 as compared to how would scholarship funds you essay ten years earlier, with the result that it became less popular than camping, at 7% and 9% respectively. Likewise , the number of essays people who went jogging and did aerobics also dropped significantly , with less than 5% of respondents to the survey choosing them. #8220; illustrate #8220;: a useful alternative to the standard #8220;show #8221; #8220; remained almost identical #8220;: a variation of #8220;stayed the same#8221; #8220; The most notable development #8220;: #8220;development#8221; is a useful alternative to #8220;change#8221; and #8220;notable#8221; works in the same way as #8220;significant#8221;. #8220; respondents to the survey #8220;: one word you may find yourself repeating a lot is #8220;People#8221;. Abuse? One way to hooks writing avoid this is to use #8220;Americans#8221;. Essay Enotes? This is a more advanced version you respond to a survey and the people to respond to a survey are #8220;respondents#8221;. #8220; while #8220;: a useful and slightly more advanced variation of #8220;but#8221; #8220; Generally speaking ,#8221;: an alternative to #8220;in general#8221;. It is a good habit to use a phrase like this in your summary paragraph. Note the comma. #8220; It is immediately evident that #8220;: a variation of the standard #8220;It is hooks essays, clear that#8221;.

Again, it is a good habit to use a phrase like this when you are writing about the main points of the chart/graph. #8220; Of equal note #8220;: a useful linking phrase when you are joining two important main points. #8220; Among the less popular activities #8220;: this is good writing as it explains to the reader that this paragraph is about a different topic.This is a good structure to borrow. #8220; In stark contrast #8220;: this is a set phrase when you have a large contrast. Don#8217;t overuse it, it only works for big differences. #8220; Likewise #8220;: another very useful linking phrase. You use it between two sentences which are about similar ideas. Note the comma. #8220; accounting for just under a third #8220;: you could just say #8220;around 30%#8221;, but this way you use more language. #8220;Accounting/accounted for#8221; is a very useful phrase when dealing with numbers. Another example would be: #8220;Children under 14 account for almost a quarter of people who play golf regularly#8221;. #8220; by some distance the most #8220;: when you make a comparison, it is a good idea to essay enotes try and writing essays qualify it in choices, some way. if you say it is the biggest, ask yourself the question #8220;By how much?#8221;. Another alternative her would be #8220;significantly the most#8221;. #8220; one in ten Americans #8220;: #8220;one in hooks, ten#8221; is a very useful variation when you are talking about percentages. Scholarship Help? #8220; proportion #8220;: another key word for task 1 an excellent variation for percentage. #8220; dropped significantly #8220;: you should have a number of writing essays variations for saying #8220;rise#8221; and #8220;fall#8221;. #8220;Drop#8221; is quite a neutral word so you can qualify with adverbs like #8220;significantly#8221; #8220; had disappeared #8220;: think about tenses if you are given two charts relating to different periods in the past. Can you use a past perfect? #8220; which was chosen by #8220;: two points to planning consider here. Hooks Writing Essays? The relative #8220;which#8221;is a key piece of grammar and the passive, both of which are key pieces of grammar for choices this task. #8220; with the result that #8220;: note the structure here.

The fall in writing essays, popularity means that it has become less popular. This is an idea you can borrow. Friar Character Analysis? To get my next lesson in your inbox. How to like it, share it and save it. Get more help with IELTS preparation on the main pages of my site. Keep up with me on Facebook - all the updates and even more advice there. Or just get all my free lessons by writing essays email. How Write An Essay For A Scholarship? 27 Responses to hooks writing A model pie chart report step by how would scholarship funds you essay step.

I appreciate your concern about leaving valuable tips for taking this high-stake test. Also it is kind of you to put all these information online for free. I am going to hooks writing essays take the an essay, test On Nov 26 so I was wondering if you could reply my comments and essays give feedback on my performance. Thanks you in advance. I do try and answer all my comments. If I don#8217;t, it simply means that I am taking a break form the site. it#8217;s a really great and university very helpful lesson. Dominic you#8217;r awesome #128578; Very helpful! Fantastic stuff.

Thanks heaps. Writing Essays? hello sir, my exam is in 2 days and I#8217;d really be grateful if you check my writing for these two charts and tell if I#8217;ve gotten it right! here it is: These two charts show us the change of popularity in funds, different leisure activities in the United States of America between 1999 and 2009. We can see that seven out of hooks writing essays eight leisure activities are identical and show slight changes to a higher or lower percentage while others almost maintain their pace or disappear completely. Essay Enotes? In this period of writing essays time a new activity adds to work choices the preferred ones of the people of the United States. The first thing to note is that walking takes the lead in both years with a proportion around 30%, and then comes soccer with an insignificant increase in its percentage. Both of jogging and swimming have almost doubled in this period of time whereas aerobics and essays bicycling fell in numbers. Camping has almost remained the essay on man enotes, same with the slight increase of 1%, while yoga which ranked 5% in 1999 has disappeared all together in writing essays, 2009 to be replaced by a new activity called weightlifting with the planning an essay, percentage of 10% it#8217;s 163 words, please tell me if it#8217;s good enough! thanks in advance #128578; I simply don#8217;t have the time/resources to check work properly from the site. I have had a quick look though and hooks the one thing that stands out is tenses. You use a range of present tenses (simple and present perfect), while you must use a past tense to describe data that is in the past (1999 2009).

Best of luck. let me know how it goes. I just wanted to tell you that I#8217;ve gotten my IELTS score today, I got: Listening 8 , Writing 7, Reading 7 and Speaking 7.5. an overall of an essay 7.5. and I have you and hooks this awesome blog to thank for this because I took no courses whatsoever and studied depending on your tips only! so, THANKS a billion :)) GOOD INFO FOR ME TO PREPARING FOR MY FINAL EXAM QUESTION. Great Piece Dominic!! quite helpful indeed xxx. i just want to information related reading and writing also because its huge hadal of my life just few days left my exam. my exam date 14 feb , i am tensinate abot my exam please help me sir gives some tips please support me sir. There isn#8217;t a lot you can do immediately before the essay work choices, exam to improve your English. Writing Essays? Take a look at my exam days tips at the top of the page. How Write An Essay For A? hi dominic, do i need to writing download any apps for mac and ipad to view the images inside the boxes. Enotes? thanks #128578; Hope not! They appear fine on my Macbook and Ipad.

Let me know if you have problems I am having one of essays my periodic tidy ups. Can I ask, if the two charts with one in the past and one in the future, which tense should we use to describe and compare? Good question. Let me do a lesson on this for you. Typically the main language you want for an example like that is the language of change. I#8217;ll try and get this done in the next few days.

Is it o.k to write this essay without a summary? In short no. Abuse Essay? You do need some sort of summary/overview to complete the question fully. The pie chart illustrate the outcome of survey on several leisure activities. Of Americans in year 1991 and 2009. As observed, the favorite free-time activity of essays American pupils in abuse, 1991 and. 2009 was Walking, 29% and 31% respectively.

However very less people of. Writing Essays? America have chosen Yoga (5%) and how write an essay for a scholarship Jogging (3%) as their pass time in 1991. and 2009 respectively. Writing? It can be seen from chart that popularity of Jogging(3%) and Aerobics(4%) saw. an declining trend in an essay, year of 2009. Writing Essays? On the other hand, Swimming(18%) saw an rising trend in 2009,double of American have it as their leisure activity than people in essay on man enotes, 1991.Popularity of Soccer and Camping were remained almost same in 2009 but, 5% of people who were doing Yoga in 1991 was clearly replaced by hooks essays Weightlifting with popularity of 10%. Overall, the essay, three activities Soccer, Camping and Walking almost have same popularity in 2009 as in 1991 where as, Weightlifting introduced as new leisure.

Activity in 2009 replacing Yoga from 1991. Hooks Writing? I have learnt A lot by essay browsing this useful site. Thanks a lot in updating my Writing and other Skills. Awesome site to Augment knowledge with respect to IELTS. Writing? I came across your page as I was even scared of reading charts and graphs and wanting to overcome this fear. I followed your step-by-step guidance while I was looking at the two pie charts. I think I am understanding how to make a Task 1 essay better than before and feeling the solutions for drug, fear lifted away from my mind. I#8217;m glad to have found your page.

Thank you. Thank you for putting so much effort on this website! I have a question here about #8216;difference between#8217;. In the introduction part, it says #8216;there were a number of differences in popularity between the various activities.#8217; , to hooks me it seems like the difference is between activities, like soccer 20% but walking 30%. To me #8216;differences between popularity in various activities#8217; seems more relevant to the next paragraph. Friar Lawrence Character? Can you give some advice on my understanding of hooks this phrase?

Thank you!

Do My Essay Australia - How to write a hook - YouTube - University of Rochester, Rochester, NY

You Need a Custom Essay UK Style? Order It at UKBestEessays.com! - Great Essay Hook Ideas to Start Your A+ Essay •… - Hawaii Pacific University

Example Spm Essay About Love Essays and Research Papers. English 151 Chapter 28 Argument Essay - What is Happiness? About Love In the world we live in, there are people . Hooks Writing Essays! who oppose love and everything that comes with it. And then there are people who are all for it and essay work, want it to happen to them. Being in love with someone is one of the essays, most beautiful, life changing things there is. Love gives you a completely outlook on how write an essay for a scholarship life and it makes you realize how precious life really is. As said in writing essays the beginning of the essay, paragraph, love is not for everybody. Everyone. 2002 albums , American films , English-language films 1027 Words | 4 Pages. SPM Essay Directed Writing Year 2011/ 2012 Informal Letters Writing Letters the Right Way! This week we will take a . Hooks Essays! look at letter writing.

Generally, students are taught to write two types of letters – formal letters and scholarship funds, informal letters. Informal letters are easier to writing essays, write in terms of format, language and essay enotes, tone. These letters are sometimes called social or friendly letters. Examples of informal letters include letters to family members and friends. Hooks Essays! When writing an solutions abuse informal letter. Eating , Essay , Formal system 323 Words | 3 Pages. Essays in hooks Love is a novel about two young people, who meet on an airplane between London and how would help you essay, Paris and rapidly fall . in love . The structure of the hooks, story isn’t unusual, but what lends the how would scholarship funds help, book its interest is the extraordinary depth with which the emotions involved in the relationship are analysed.

Love comes under the hooks essays, philosophical microscope. An entire chapter is analysis essay devoted to hooks, the nuances and subtexts of an initial date. Essay Enotes! Another chapter mulls over the question of how and when to hooks writing essays, say ‘I love you’. Friar Lawrence Analysis! There’s. Black-and-white films , Emotion , Family 952 Words | 3 Pages. Love Is Diverse Love is like a war, it’s easy to start but very hard to finish. Throughout history there have been so many . Hooks Writing Essays! different ways to describe it between different cultures because it is such a broad subject. Essay Work! There are so many different types of love but I think they all have the same similar meanings. Whether it’s the love within a sports team, the love that someone could have for themselves or the many varieties of love shown by parents that help raise their children I think there are so.

Agape , Father , FIFA World Cup 1405 Words | 3 Pages. Sample SAT Essays —Up Close Below is our sample essay question, which is essays designed to be as close as possible to an . Solutions For Drug! essay question that might appear on hooks writing the SAT. You’ll recognize that it’s based on the great philosopher Moses Pelingus’s assertion, “There’s no success like failure,” which we have referred to throughout this chapter. This particular essay topic presents you with a very broad idea and then asks you to friar character analysis essay, explain your view and back it up with concrete examples . Not every SAT essay topic will. Dot-com bubble , Essay , Essays 2405 Words | 7 Pages.

update about anything, I decided to type my English essay and post it here. this one's off the 2nd question (continuous . Writing Essays! writing). How Write! I chose the one-word topic Love . Hooks Essays! This piece was written in 45 minutes (actually I had more time, I but I wasted too much time - some of it unnecessary - to think of lawrence analysis essay what to write), so mind you, I was in hooks quite a hurry. Personally, I don't think it's that good. I really wish they gave us more time for this written paper for English. Could've produced a better essay with. Doubt , Heart , Human 959 Words | 3 Pages. About Narrative Essay Narrative essay is an essay university a popular topic on the Continuous Writing section and students should . take note that this topic has appeared in the SPM examination almost every year since the hooks essays, paper was introduced.

Many people think that writing a story is a difficult task, but believe me, it is much easier than what you think because you are not confined to any particular point. Therefore, you are free to voice out everything that is in your mind. A narrative essay is a piece of writing. A Story , Character , Essay 1134 Words | 3 Pages. Thoughts of for a Francis Bacon About Love. Of Love The ' Essays ' of Francis Bacon are the first in date of essays classics of English prose, in proper sense of the term. Solutions For Drug Abuse! . They are used as class-books almost as much of Shakespeare's plays. No one in English literature has ever written a greater number of essays packed with striking formulas and loaded with practical wisdom. Bacon's Essays ' are the fruit of his close observation of writing essays human life. They have been described to be the treasure house of wisdom. 'Of Love ' is one of most famous essays. Essay , Essays , Francis Bacon 861 Words | 3 Pages.

Sample Essay Read this example sample essay . Then answer the questions below. The qualities of a hero . include selflessness, having the inspiration to be a founder and being courageous. With these qualities in mind, it is easy to see why many Emiratis see Sheikh Zayed as a hero. Solutions! He embodied the three qualities mentioned above and these heroic qualities were seen in his life and writing, work. He was born in Al Ain and had a simple education which included learning the Koran and mathematics. His.

Abu Dhabi , Al Ain , Hero 1313 Words | 4 Pages. Descriptive Essay 1) Definition: Descriptive essay is planning an essay one of the many types of writing styles that provides a detailed . Essays! description for a particular person, place, memory, experience or object. Descriptive essay is purposely created so readers can readily imagine its particular subject matter. It focuses on the five senses which are sight, smell, touch, sound and taste. 2) Example : Spring Everyone has a comfortable place to escape to for relaxation.

They go there when they need to be. Hearing , Odor , Olfaction 1017 Words | 4 Pages. top of the pyramid into an essay the heavens. Instinctively, we all crowd around the rear viewing area to watch what has happened. The capitol is now dark, and even . specially made glasses can barely pic it out from the horizon. We turn around and were just about to resume seating when a final flash of light occurs. This one is so bright it lights up the hooks essays, entire night sky. As I remove my hand rom the front of my eyes, i can see a mushroom cloud forming over the capital. Teachers have taught us that it was a.

Capital , Kuala Lumpur 1758 Words | 5 Pages. essay on A Different Kind of Love. Different Kind of Love Throughout time, men and women have struggled with the an essay scholarship, idea of love . Hooks Writing Essays! What is essay choices it? How can I tell when I . Hooks Writing! feel it? Is it the for a, same for everyone? While there are these questions, amongst many more, people will search and writing essays, fight for an essay university a feeling they are uncertain of.

Different people can express the great mystery that is love many different ways. In both Ernest Hemingway's Hills Like White Elephants and writing, Raymond Carter's What We Talk About When We Talk About Love , the authors explore. 2007 films , Drama films , English-language films 1852 Words | 5 Pages. ?Neidalina Ortiz Composition II Instructor Candace Peters Love Write your final draft analysis essay that . evaluates a specific concept (such as love , competition, or fame). Use the guidelines shown in Chapters 5 and 6 to develop your ideas and essay work choices, shape your essay . You should include 3-5 outside resources in your assignment. Love is defined as a deep tender, ineffable feeling of affection and solicitude toward a person, such as a rising from kinship, recognition. Affection , Emotion , Friendship 597 Words | 3 Pages. Definition Of Friendship Example Essay.

?Friendship Read the hooks writing essays, following information about friendship. Using the information presented, your own experience, observations, and/or . readings, write an article for your school newspaper about the meaning of friendship. As you write your speech, remember to: Focus on an essay for a scholarship the definition of friendship. Consider the purpose, audience, and context of your article. Hooks Writing! Organize your ideas and details effectively. For A Scholarship! Include specific details that clearly develop your article. Edit your speech for standard. Friendship , Interpersonal relationship , Love 1157 Words | 3 Pages.

Example Literary Essay : The Giver by writing Lois Lowry Example Introduction Paragraph: “The real voyage of discovery . consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes.” This quote by Marcel Proust speaks of discovering what?s right in how would funds help you essay front of you by seeing it differently, with “new eyes.” The main character, Jonas, in Lois Lowry?s The Giver goes through a similar experience when he discovers his “Capacity to hooks, See Beyond.” Jonas begins to on man enotes, see his Community differently, with an awareness or. Lois Lowry , Newbery Medal , The Giver 856 Words | 3 Pages. ?John Doe Professor Mansito ENC 1101 12:00-1:50 21 October 2013 Essay 1 Sexuality: The 1950’s to Today Sexuality, like many other . things in our world, is an hooks writing ever changing thing. The ideas and connotations surrounding it change from generation to generation. Essay Choices! Because of essays this, the idea of planning an essay university sex in the 1950’s is completely different from the hooks, idea of sex today. Today, sexuality can be expressed in almost anything we do. Essay Work Choices! Commercials, billboards, TV shows, movies, magazine articles, and many other. 20th century , 21st century , Global warming 1105 Words | 4 Pages. period took the humanist Roman view of hooks writing essays Renaissance architecture and showed it in a new rhetorical, theatrical and sculptural fashion they expressed the . triumph of absolutist church and state. The main view of Baroque architecture was more concerned about color, light and shade, sculptural values and intensity which could be seen in its characteristics.

Baroque is defined periods in literature as well as music; however critics perceived it to lawrence character analysis, be unstructured, over ornamented, theatrical and grotesque. Baroque , Baroque music , Dome 1264 Words | 4 Pages. The Power of Love- Comparitive Essay. The power of writing love - Comparative essay In both visual and written texts, love operates as a powerful and . inescapable force, which can influence life in various ways. In Shakespeare’s ‘Othello’ love is how write represented as a forbidden romantic experience which ultimately ends in tragedy.

Wayne Bennet represents a love of life in his autobiography, ‘Don’t Die With the Music in You’, through the exploration of his love for football and coaching. Finally, Baz Luhrman represents love in the film ‘Moulin Rouge’. Baz Luhrmann , Iago , Love 1102 Words | 3 Pages. Twelfth Night Essay . Title: Explore the different types of loves represented in Twelfth Night. If you ever wanted to hooks writing, . investigate the different kinds of love there may be in existence, and planning an essay, try to define and hooks essays, understand how different love can be represented, then twelfth seems to solutions abuse, be the ultimate play. It was written in 1623 by William Shakespeare, the characters of hooks writing twelfth night display various sorts of work choices characteristics and personalities which are the essential ingredients that add to the play. Erotomania , Interpersonal relationship , Love 2194 Words | 5 Pages. How To Break Up With Someone - Free Essays www.123helpme.com/preview.asp?id=70362 How To Break Up With Someone Almost everyone will have . to break up with a boyfriend or a girlfriend at some point in his or her life. Breaking up is honestly a . Hooks Writing Essays! | | | | Surf Canyon recommends these Google results: | | | | ? Free Process Essay Essay - Geez (from page 3)www.antiessays.com/free- essays /82352.htmlApr 5, 2011 – Marcquon Mitchell Process Essay Professor Nigro How to essay, get over writing essays a break-up.

Human bonding , Interpersonal relationships , Love 645 Words | 3 Pages. Research Paper In English “ Love does not starts and end the way we want it , Love is a battle , Love is . a war , Love is funds you essay part of growing up.” Love does not start the moment we want it to feel. Hooks Essays! Love sometimes come in the unexpected time , place , and person. We cannot force ourselves to love the person we want. Love is solutions a war because every minute or time there will be problems that both of you must face. In every love story there are people that want to destroy your relationship. Hooks Writing Essays! The couples. Friendship , Human sexual behavior , Human sexuality 2013 Words | 6 Pages.

Love Love is something that most humans look for in life because it comes with one of the greatest amount of pleasure a . human being can experience. The love for our mother and our entire families is one of the first thing a baby feels and as the years goes by how write an essay scholarship we know that life is about two big thing: success in work field and being able to find people that will love you for writing who you are. Being able to friar lawrence character essay, love is one of the most important thing because it can lead to essays, a great amount of trust and. English-language films , Family , Homosexuality 2815 Words | 7 Pages. will become a necessary example to lawrence character essay, teach you how to hooks writing essays, deal with the unfairness in life. When I first started middle school I felt . so out of place, I mean I had to deal some very flaky people and I was very stressed out a lot. The reason why I was so stressed out was because of the changes that I had to endure around and to me. For example I had to deal with the how write an essay for a scholarship, disturbing fact that I was growing hair in various places on my body , and I had to writing essays, go ask my mother about these unnatural changes. College , English-language films , High school 1128 Words | 3 Pages. Examples from Reflection Essays Disciplinary Awareness “The research I did this summer focused on sorption of cesium and . strontium by how write an essay soils. These two chemicals are commonly found in chemical contaminants… My research also focused on the distribution coefficient which is a measurement of how much of a solvent is [absorbed] by a geologic medium.” “I found that many of the hooks writing essays, readings I came across regarding abortion seemed to convey a strong belief in human rights, which was demonstrated by the dichotomy.

Abortion , Clean Water Act , Human rights 1543 Words | 5 Pages. ART-O-METER scale essay Music is a form of work expression; it is art, and what makes it of highest or lowest value can often be a matter of . Writing! personal choice. There are, however, universal ways of looking at a song’s value. First, one can analyze a song based on the message the writer wants to reveal. Words construct meaning, which ultimately reveals a theme, and planning an essay, the power of the theme helps listeners decide a song’s worth and hooks writing essays, universal impact. Closely linked to a song’s theme is the song’s literary. Aspect of music , Broken heart , Fiction 1377 Words | 4 Pages. Romeo Juliet Essay About Love Hate. ‘ROMEO AND JULIET IS OFTEN REGARDED AS A PLAY ABOUT LOVE ; HOWEVER, IT IS ALSO A PLAY ABOUT HATE.’ DISCUSS. . Solutions For Drug Abuse! Dramatist, William Shakespeare’s renowned play of Romeo and Juliet portrays a variety of themes ranging from romantic love to parental love and hatred. The story of Romeo and Juliet is essays often referred to as “The Most Excellent and funds, Lamentable Tragedy” as Shakespeare depicts motifs that not only relate to the 17th Century but also to the modern society. Hooks Writing! The two most outstanding themes illustrated.

Characters in Romeo and Juliet , Juliet Capulet , Love 1030 Words | 3 Pages. Example Descriptive Essay About A Busy City. to PDF Ebook Example Descriptive Essay About A Busy City from Ebook Library EXAMPLE DESCRIPTIVE . ESSAY ABOUT A BUSY CITY Download: EXAMPLE DESCRIPTIVE ESSAY ABOUT A BUSY CITY PDF EXAMPLE DESCRIPTIVE ESSAY ABOUT A BUSY CITY PDF - Are you looking for PDF/Ebooks Example Descriptive Essay About A Busy City PDF?. How Would Funds You Essay! Example Descriptive Essay About A Busy City are books in digital format that can be read on your computer, eReader device, mobile phone, or tablet. Example Descriptive Essay About A Busy City. Amazon Kindle , Amazon.com , Comparison of e-book formats 1662 Words | 5 Pages. SPM Biology – Answering Techniques in Paper 3 SPM Biology candidates typically commit the mistake of thinking that the length . of their answered essay or structured questions equates to marks deserve, under the writing, formula, Length of Structure Answer/ Essay = Marks.

This is wrong and Berry Berry Easy wishes to how write for a, clear the air regarding this issue. Writing! It is never about essay enotes, how long you write but more about how accurate you write. So for hooks writing essays Berry Readers who can write long answers but never seemed to score well. 2 , 37 , Enzyme 1244 Words | 5 Pages. Stop denying yourself that juicy beef!

You might argue that McDonald’s is unhealthy, but anything in moderation is essay work fine. There’s absolutely no health risks . with eating McDonald’s as a treat, maybe once a week after work on a Friday. What’s so evil about that? And as for the argument that McDonald’s is expensive: nonsense! McDonald’s is the same price as many other equivalent restaurants, if not cheaper. To prepare your own burger and fries would certainly be more pricy. Likewise, to argue that McDonald’s. Arc de Triomphe , Food , Hamburger 683 Words | 3 Pages. Essay about paperless world Free Essays on Paperless World for students. Writing Essays! Use our papers to help you with yours. How Write! . Real-World Examples from hooks a Paperless Society Magazine article from: Information Today.We have all heard about the paperless society, a longheralded. Are we slowly moving in the general direction of a less-paper world?.

A paperless world may still be inconceivable to us whove grown. NOTICE: Essays and comments posted on World Future Society Web Forums are the intellectual property of the. Essay , Five paragraph essay , Microsoft PowerPoint 832 Words | 3 Pages. Example Essay “He that is good for on man making excuses is seldom good for anything else.” -- Ben Franklin. As early as the . founding of the United States of hooks writing America, Mr. Franklin observed society using the essay choices, excuse, I don't have enough time… and it negative effects on their lives. Hooks Writing Essays! Today, it is frequently used as an excuse to justify the lack of lawrence character essay time management skills. Hooks Essays! The effects on kids, work, or even in family life are sometimes devastating. In a day there are 24 hours, and for a scholarship, time is available. Benjamin Franklin , Family , Franklin Planner 950 Words | 3 Pages.

idea of writing essays ghosts is for a scholarship far too exaggerated to be real. Writing Essays! According to psychologydictionary.org the how write an essay, paranormal is “designating any phenomenon comprising the . Essays! transfer of for drug essay data or energy which can't be described by present scientific insights” (“What”). For example , a couple of years ago I was in my house alone. I was walking towards the front door and a pair of scissors fell from the hooks writing, countertop and on to the floor. It scared me to death and it was like the scissors had been thrown. I do not know if it was. Cryptid , Ghost , Loch Ness Monster 1320 Words | 5 Pages. ? PART I ESSAY Origin of Essay History of essay as a literature form has begun in 1580 when Michel de . Montaigne has published the book “Les Essais”. In French term “essais” means “try” or “experience”. It was a book written because of boredom; it did not have a distinct structure or plan, and scholarship, consisted of individual chapters, formally unrelated to hooks writing essays, each other.

Montaigne suggested his literary tests in form of solutions for drug essay initial essay , highlighting their subjective, relative, and hooks, inconclusive sides. Essay , Essays , Exposition 1691 Words | 5 Pages. to keep up with. I admit that I also was struggling with my essay writing in Sijil Pelajaran Malaysia ( SPM ) bahasa Inggeris paper . For Drug! 1 in section B for a long time. Hooks! Although I got an A for my Penilaian Menengah Rendah (PMR) bahasa Inggeris, it was different from the essay on man enotes, SPM bahasa Inggeris because most of the questions are subjective questions and in essays paper 1 we have to how would scholarship help, write two essays ; one Directed Writing essay and one Continuous Writing essay which carry maximum 85 marks out of 160 marks in total. In. Essay , Linguistics , Malaysia 949 Words | 4 Pages.

owners! Hossain 3 What I want is for my oil company to pay fewer taxes, so my stock can go up by a tenth of a point even at the expense of the writing essays, . rest of the world! Some of planning university my relatives who are democrats frequently ask me,”Don’t you care about the lower class of America?” I always answer them with an abrupt look, replying “No.” Hey, you may not agree with the way I think, but my fellow republicans do! I keep hearing conflicts over the use of hooks Stem Cell Research. Friar Lawrence Analysis Essay! Stem Cell Research? I don’t. Democratic Party , George H. W. Hooks Essays! Bush , George W. Essay Choices! Bush 1069 Words | 3 Pages.

October 14, 2013 Most people have heard sometime about the writing, benefits of listening to music. We’ve heard about how . listening to music can affect our mood: listening to happy music can make us happy and solutions abuse essay, sad music can make us sad. We know that listening to classical music or quiet music can help us when we’re studying for hooks writing a test or relax us (sometimes even to essay work, the point where we fall asleep). But what most of us don’t know about is that playing musical instruments can help us develop our brains. Brain , Intelligence , Intelligence quotient 946 Words | 3 Pages. ?In this essay , it is hooks writing about the journal article that I had presented in the Journal Club. In the choices, following, I am going to essays, . summarize the concerned clinical issue / practice presented in the journal article.

In the second part of the essay , I will analyze the concerned clinical issue / practice and relate to you essay, my prior learning and/or experience. Next, I will discuss on what I have learned from the hooks writing essays, concerned clinical issue / practice. Lastly, I am going to abuse essay, recommend strategies to facilitate my learning. Health care provider , Illness , Implantable cardioverter-defibrillator 839 Words | 3 Pages. Argumentative Essay Social responsibility is an hooks essays ideal topic for debate; there have been mixed results for companies and individuals who have . pursued social responsibility.

There is also the an essay, question of hooks essays whether social responsibility should be motivated by on man a perceived benefit.This type of essay is based on philosophical theories on the necessity of social responsibility backed up with facts about previous social responsibility efforts. Hooks Essays! For example , an essay could be about how giving support to disaster. Essay , Essays , Qualitative research 555 Words | 3 Pages. Argumentative Essays About Obesity. food industry is 'Super-Size me' that documentary, that might give you some more ideas about arguments, to look into some of the issues that . For A Scholarship! Morgan Spurlock touches on, (size of food portions, advertising, health related problems of hooks writing obesity, etc..) Obesity in AmericaWhen people think about health what usually comes up is cancer, or some kind of disease that will hold you back. Abuse! Not many people really think about one of the biggest issues out there that people don’t really take serious. It’s called. Body mass index , Cancer , Fast food 1570 Words | 4 Pages. tend to focus on their love commitment than on their studies?” 1.1 Statement of the problem : The main problem of . this study is to determine why do the high school students of St. Peter’s College of Ormoc tend to writing essays, focus on their love commitment than on planning university their studies. Writing Essays! Specifically , it attempts to answer the following questions.

1. What are the factors as to help you essay, why High school Students of St. Peter’s College of Ormoc tend to focus on hooks their love commitment than on their. College , Grammar school , High school 1722 Words | 6 Pages. Love- An Extended Definition Essay. LOVE What is the definition of love ? The formal definition states that love is; 1. Intense affection, 2. A feeling . of attraction resulting from sexual desire, and 3. Enthusiasm or fondness. Although these definitions are all true there is a deeper meaning to planning, this word, this word can be a feeling, a choice, even a state of mind. Writing Essays! Love is a many splendid thing; you cannot live without it even if you try it is not possible.

It is not possible to essay on man, live without love because each and every person holds. 2006 singles , Emotion , English-language films 1377 Words | 4 Pages. Essay About Why We Crave Horror Movies. Here is an essay I am writing for my English 101 class. Hooks Essays! Any advice or criticism would be helpful and very much appreciated. The full text of . King's essay is available at the end of the article for reference. An Excuse for friar lawrence character analysis essay Horror: Stephen King’s “Why We Crave Horror Movies” The first Stephen King novel I read, Christine, was chilling, weird, creepy, and writing, strange. Planning! But I loved it.

The second, Carrie, was even less normal, and hooks writing essays, I was enthralled. Fangoria , Film , Halloween 1121 Words | 4 Pages. A Mothers Love A mother’s love is like no other love on earth, and can make a person do things Everyone . else and even she did not expect her to essay choices, be able to do. This essay is about my Mom and hooks writing, her struggle to help me and my brother become the people we are today. Everyone told her that she could never do it, that she could never make it in a big city, But she proved them wrong. Planning University! My moms name is Marcia Tula, she was born in Santiago, Chile.

She and my Grandma lived there. English-language films , Family , Father 1035 Words | 6 Pages. Detailed Essay : Name: Outline: Thesis statement: __________________________________ . _____________________________________________________________ Support 1: _________________________________ (This will be your topic sentence for body paragraph 1) Recognize 1a: ____________________________________________ Recognize 1b: ____________________________________________ Support 2: __________________________________________ (This will be your topic sentence for body paragraph. Abuse , Child abuse 755 Words | 7 Pages. Example of a Well Structured Essay. Example of a well structured essay . Hooks Writing Essays! The content isn’t that exiting and the conclusion is quite weak, but there are many good . points to solutions for drug, make on writing essays the way the essay is an essay structured and essays, the way the information is put across. All my comments are highlighted thus. Solutions! A good introduction. Hooks Writing Essays! • Does the friar lawrence character, job of clearly defining the topic covered in the essay and the specific aspects which will be discussed. Essays! See in particular last sentence of introduction. ( We will be looking at the structure of introductions. Causality , Environmentalism , Essay 1501 Words | 5 Pages.

?Introduction – Part 1: In writing this statement I will explore the ideas and customs associated with what love is known to essay work, be, with reason . and argument. I will mostly be analyzing romantic love , in hooks writing relation to lovers. However with too much reasoning and argument comes confusion, so more argument than reasoning will be my approach. If you are not open to choices, the negativities of love then my opinion has no value to you. For the positives of any topic are pleasing whether or not one can assimilate. Idea , Interpersonal relationship , Irrationality 1253 Words | 3 Pages. ? An essay about a social network Facebook is one of the most important social network today, and hooks essays, one of the most popular sites . from the internet.

Social network sites (SNSs) were always popular and people seemed to be attracted by the idea of creating a profile where they can put information about them and keep in contact with their friends, or even look for dates, jobs and many others. Planning University! But with Facebook, the idea of a social network site became much more important, because it grew so big that. A Great Way to Care , Facebook , Internet 1639 Words | 5 Pages. ?Name: Professor Name: Class: Phil 186 Date: November 4, 2014 Essay 2: Capitalism A Love Story In the documentary film . “Capitalism a love story” Michael Moore demonstrates the failure of Capitalism as an economic system in America. The movie explores what capitalism is, who benefits and who get hurt by it.

The film clearly shows how capitalism was hijacked by special interests and how it decimated the writing essays, middle class, making it so much smaller while at the same time enlarging the poor underclass. Capitalism , Debt , Documentary film 1813 Words | 7 Pages. ?Celine Wang Mr. Johnson English II, Block A 6 February 2015 Types of Love in Romeo and Juliet Romeo and Juliet, a play by William . How Write An Essay Scholarship! Shakespeare, is arguably the hooks essays, epitome of love stories. Although often associated with romantic love , this tragedy also exemplifies unrequited, fraternal, and paternal love . One example of unrequited love is essay when Romeo mourns his love for Rosaline: ROMEO.

Love is hooks a smoke made with the fume of sighs […] What is lawrence analysis essay it else? A madness most discreet, A choking gall. Benvolio , Characters in hooks essays Romeo and Juliet , Love 692 Words | 4 Pages. Talking about love . What is love ? It may seem like a stupid question, but on second examination, it . doesn#8217;t seem quite so stupid. After all, love is a feeling. Enotes! How can we really describe what a feeling is or means? The meaning of any feeling can differ greatly between individuals, and the meaning of love is no different.

In #8220;What We Talk About When We Talk About Love ,#8221; Raymond Carver weaves a tale of two couples examining what love is. While Carver doesn#8217;t. A Story , Bob Carver , Couples 2133 Words | 5 Pages. Quartet in F major; the orchestral suite Mirroirs, La Valse; and his Bolero, one of the hooks, most widely performed and recognized melodies of all time, are among . How Write! his most famous works. Composer Biography: Day 2 Now that you have learned about a composer's background, select one of his most famous pieces and research it. You will find that many pieces that we hear frequently today have rather interesting histories.

Thoroughly and thoughtfully answer the questions below. Hooks Writing Essays! Title: ____Daphnis. 20th century , Ballet , Ballets Russes 696 Words | 3 Pages. DEFINITION ESSAY Definition Essay Definition: The aim in this essay is to define, explain, and an essay university, exemplify . something. Generally, in definition essays , we try to make the hooks writing essays, terms that we use understandable for the reader. For Drug Abuse Essay! Our understanding of writing essays a term may be different from the general concept, or we may be focusing on a specific aspect. Giving an exact definition would enable the reader to follow the enotes, ideas and arguments in your essay . Organization: Definition of a term is hooks generally given in the introduction. Definition , Essay , Essays 790 Words | 3 Pages.

About Love The use of critical thinking is imperative when trying to persuade others. One must effectively use the three types . of appeals in order to essay enotes, be successful. I have noticed how Danielle Crittenden and Judy Brady have used the three appeals in their essays “ About Love ” and “I Want a Wife.” Crittenden and Brady’s use of essays tone greatly effects how the audience perceives their writing. In “ About Love ” Crittenden’s first half of the first paragraph has a completely different tone than the work, rest. Appeal , Audience theory , Critical thinking 600 Words | 2 Pages. Of Mice And Men Essay Of mice and men essay State of hooks writing California. essay writers salt lake city research paper . writing chattanooga buy college ruled paper.

Of mice and men essay Metis-sur-Mer of mice and men essay Columbus, Leicestershire, Palmdale, Bakersfield of mice and solutions abuse, men essay san antonio write essay for me, of mice and men essay Alexandria uploading essay to common app, Chester of mice and writing, men essay Norfolk geometry and algebra 1 formula sheet Of mice and men essay State of Rhode Island and. Creative writing , Essay , Five paragraph essay 2212 Words | 4 Pages. What We Talk When We Talk About Love? Talk When We Talk About Love ” Campbell, Ewing. Breakthrough: 'What We Talk About When We Talk . For A! About Love ,'. Raymond Carver: A Study of the Short Fiction. (1992): 45-47. Rpt. in Short Stories for Students, Vol. 12. Literature Resource Center. Web.

19 Mar. 2012. Ewing Campbell discusses his thoughts on what can be taken from a story where “nothing happens”, something he says readers have often complained about with Raymond Carver’s “What We Talk About When We Talk About Love .” Campbell does. A Story , Armour , Emotion 1918 Words | 5 Pages. In The Introductory Paragraph To This Essay About Essays. introductory paragraph to writing, this essay about essays I will tell you that you don’t need an essay enotes introductory paragraph, at . least not of the 1) topic sentence 2) structural methodology 3) thesis statement varity that we were all taught in high school. Hooks Writing! What you do need is That Thing; maybe a question, a fear or a fury. It makes your blood boil. It’s all you can talk about when you sit down with your friends over an essay for a a glass of wine or two or five, or maybe you can’t talk about it with anyone, just your own heart. Education , Essay , Essays 1304 Words | 4 Pages.

have the same feelings and experience the essays, same depth of love and pain like we humans. If you careful notice, all pets, irrespective of being a . bird or an animal, when loved deeply, they return their love in many folds. The only difference is that they cannot say it out or express to the level as we humans could do. When tamed and looked after well, they would do anything; even sacrifice their lives for us. Such pure and scholarship funds help you essay, true is their love for their masters, that many a times, humans do not realize. Andy Summers , Animal , English-language films 751 Words | 3 Pages. of the week when Pete receives big shipments of inventory for the store.

When that occurs the retail part of the hooks writing, Garden Center can be really busy for a few . days after stocking the new inventory. Planning University! Inventory can range from writing essays a variety of things, for example ; garden rocks in essay work choices assorted rock pallets, mulch bags sorted out by type, hay bales stacked, and even bird baths. So as one of the hooks writing, three managers, Pete has to make sure things go well and items are placed correctly and abuse, neatly throughout the store, in. Annual plant , Evergreen , Garden 1115 Words | 3 Pages. ?Exemplification Essay Organization and Essay Assignments Overview This is to help clarify our two essay . assignments. The two 5-paragraph essays that we will write this semester will each have an introductory paragraph, three body paragraphs, and a conclusion paragraph. The first essay will be a simple expansion of the Exemplification ( Example ) Paragraph, so it will logically be about the same person you chose as the topic for your example paragraph. Hooks Writing Essays! The second essay will be a basic Justification.

Essay , Inigo Montoya , Paragraph 2011 Words | 4 Pages. The purpose of this essay is to analyse how techniques used in Leaving Prince Charming Behind andThis is how write for a scholarship Love change my opinion . of love . The two poems by Karlo Mila, Leaving Prince Charming Behind and writing essays, This Is Love look at love at two different points of solutions for drug views- fairytale and hooks writing essays, gardening, respectively. Although both poems talk about planning, love , the hooks writing essays, poem Leaving Prince Charming behind compares love to a fairytale whilst the poem This is Love relates love to gardening, describing love to be more realistic and. Brothers Grimm , Cinderella , Fairy tale 908 Words | 3 Pages.

Custom Essay Writing: Excellent Custom Essays for UK Students - Great Essay Hook Ideas to Start Your A+ Essay •… - University of Maine

Type My Essay Online - How to write a hook - YouTube - West Virginia Wesleyan College

ConvNet: Deep Convolutional Networks. Convolutional network is writing, a specific artificial neural network topology that is planning an essay university, inspired by biological visual cortex and hooks essays tailored for computer vision tasks by Yann LeCun in early 1990s. See http://deeplearning.net/tutorial/lenet.html for introduction. The convolutional network implemented in ccv is based on Alex Krizhevsky’s ground-breaking work presented in: ImageNet Classification with Deep Convolutional Neural Networks, Alex Krizhevsky, Ilya Sutskever, and Geoffrey E. Hinton, NIPS 2012. The parameters are modified based on how would help Matthew D. Zeiler’s work presented in: Visualizing and Understanding Convolutional Networks, Matthew D. Zeiler, and Rob Fergus, Arxiv 1311.2901 (Nov 2013)

The multi-GPU implementation was heavily influenced by: One Weird Trick for hooks writing Parallelizing Convolutional Neural Networks, Alex Krizhevsky, ICLR 2014. The VGG-D model trained is based on: Very Deep Convolutional Networks for Large-Scale Image Recognition, Karen Simonyan, Andrew Zisserman, ICLR 2015* With advances in GPGPU programming, we can have very deep convolutional networks (with over 50 million parameters) trained on millions of you essay, images. It turns out that once you have both and a bag of tricks (dropout, pooling etc.), the resulted convolutional networks can achieve good image classification results. Check output.png , the convolutional networks suggest a few possible relevant classes in the top left chart. ConvNet on the very large scale is not extremely fast. There are a few implementations available for ConvNet that focused on hooks writing essays speed performance, such as Caffe from Berkeley, or OverFeat from NYU.

Although not explicitly optimized for speed (ccv chooses correctness over speed in this preliminary implementation), the ConvNet implementation presented in ccv speed-wise is inline with other implementations. Therefore, the analysis related to performance is for drug abuse essay, implemented on ImageNet dataset and the network topology followed the exact specification detailed in the paper. The test is performed on ILSVRC 2012 validation dataset when use vgg_d_params . For ILSVRC2012 dataset, the training stopped to improve at around 55 epochs, at writing essays that time, the central patch from validation set obtained 31.96% of top-1 missing rate (lower is better) and on man enotes the training set obtained 28.00% of top-1 missing rate. In Alex’s paper, they reported 40.5% top-1 missing rate when averaging 10 patches. In Matt’s paper, they reported 38.4% top-1 missing rate when using 1 convnet as configured in writing, Fig.3 and averaging 10 patches.

In VGG’s paper, they reported 27.0% top-1 missing rate when averaging densely sampled image. Assuming you have ILSVRC 2012 validation set files ordered in image-net-2012-val.txt, run. For complete validation set to planning an essay university finish, this command takes 6 hour on one GPU, and hooks if you don’t have GPU enabled, it will take about work choices, two days to run on CPU. Assuming you have the writing essays ILSVRC 2012 validation ground truth data in LSVRC2012_val_ground_truth.txt. will reports the top-1 missing rate as well as top-5 missing rate. For 32-bit float point image-net-2012-vgg-d-32bit.sqlite3 on GPU, the how would scholarship funds help top-1 missing rate is 29.61%, 8.56% (in absolute) better than ccv’s previous result with 1 convnet, and 2.3% (in absolute) worse than VGG’s result with 1 convnet and configured with mode D. Hooks Writing Essays. The top-5 missing rate is 9.9%, 6.3% better than previous and 1.1% worse than VGG’s. Work. For half precision image-net-2012-vgg-d.sqlite3 (the one default downloaded to ./samples/ ), the top-1 missing rate is hooks, 29.61% and the top-5 missing rate is 9.9%. You can download the 32-bit float point versions with ./samples/download-vgg-d-32bit.sh. See http://www.image-net.org/challenges/LSVRC/2014/results for the current state-of-the-art, ccv’s implementation is still about 3.3% (in absolute) behind GoogLeNet, but better than commercial systems ( Clarifai: 10.7%). For half-precision image-net-2012.sqlite3 ( matt_params ), the top-1 missing rate is 38.17%, and the top-5 missing rate is 16.22%.

The experiment conducted on a computer with Core i7 5930K, 4-way hybrid of on man enotes, NVIDIA TITAN and NVIDIA TITAN Black graphic card at essays stock frequency, Samsung MZ-7TE500BW 500GiB SSD with clang, libdispatch, libatlas and GNU Scientific Library. The CPU version of forward pass (from RGB image input to the classification result) takes about 700ms per image. This is achieved with multi-threaded convolutional kernel computation. Decaf ( the CPU counter-part of solutions for drug, Caffe) reported their forward pass at writing essays around 0.5s per image with unspecified hardware over 10 patches (the same as ccv’s cnnclassify implementation). I cannot get sensible number off OverFeat on my machine (it reports about 1.4s for planning an essay university forward pass, that makes little sense). Their reported number are 1s per image on hooks unspecified configuration with unspecified hardware (I suspect that their unspecified configuration does much more than the averaging 10 patches ccv or Decaf does). For AlexNet 12, the GPU version does forward pass + backward error propagate for batch size of how write an essay scholarship, 128 in about 0.664s. Thus, training ImageNet convolutional network takes about 186 hours with 100 epochs. Caffe reported their forward pass + backward error propagate for batch size of hooks, 256 in about 1.3s on how would help NVIDIA TITAN. In the paper, Alex reported 90 epochs within 6 days on writing two GeForce 580. In “Multi-GPU Training of ConvNets” (Omry Yadan, Keith Adams, Yaniv Taigman, and Marc’Aurelio Ranzato, arXiv:1312.5853), Omry mentioned that they did 100 epochs of AlexNet in how write an essay scholarship, 10.5 days on 1 GPU), which suggests my time is essays, within line of how write for a scholarship, these implementations.

For MattNet, the single GPU version does forward pass + backward error propagate for batch size of 128 in about 0.845s. Writing Essays. With 4 GPUs, the MattNet can be trained at batch size of essay work choices, 512 in about 0.909s. Hooks Essays. Thus, 3.72x speed up. In AlexNet 14 One weird trick, the reported speed up is 3.74x. “Multi-GPU Training of ConvNets” reported 2.2x speed up with hybrid approach on planning an essay 4 GPUs. The implementation is inline with AlexNet 14 findings. For VGG-D model, the GPU version does forward pass + backward error propagate for batch size of writing, 192 in about 5.439s with 4 GPUs. For AlexNet 14, the on man reported time on one GPU with 90 epochs is 98.05 hours. ccv’s implementation of essays, AlexNet 14 does forward pass + backward error propagate for for drug abuse essay batch size of 128 in about 0.55s, thus, for 90 epochs, will take 137.6 hours. As a preliminary implementation, I didn’t spend enough time to optimize these operations in ccv if any at all. Hooks Essays. For example, cuda-convnet implements its functionalities in about 10,000 lines of essay on man enotes, code, Caffe implements with 14,000 lines of code, as of this release, ccv implements with about 4,300 lines of hooks essays, code.

For the future, the low-hanging optimization opportunities include using cuDNN, doing FFT in densely convolved layers etc. How to train my own image classifier? First, you need to figure out solutions for drug essay your network topology. For all intents and hooks purposes, I will walk you through how to train with ImageNet LSVRC 2012 data. You need three things: the actual ImageNet dataset (and metadata), a CUDA GPU with no less than 6GiB on-board memory and a sufficient large SSD device to hold ImageNet dataset (otherwise loading data from your rotational disk will take more time than the lawrence actual computation). I downloaded the ImageNet dataset from this torrent: Assuming you’ve downloaded / bought all these and installed on your computer, get a hot tea, it will take a while to get all the puzzles and riddles in place for writing essays the training starts. Unfortunately, the metadata are stored in for a, Matlab proprietary format, there are some conversion work to be done. Here will demonstrate how to use Octave to do this. Install Octave on Linux-like system is easy, for me on Ubuntu, it is writing, about one line: Assuming you’ve downloaded devkit-1.0 from the enotes above link, and found meta.mat file somewhere in that tarball, launching Octave interactive environment and run:

The newly created meta.txt file will give us the class id, the WordNet id, and hooks writing essays the number of training image available for lawrence character analysis each class. The ImageNet data downloaded from the torrent puts the training images into directories named by the WordNet ids. I use this script to generate format that ccv understands: https://gist.github.com/liuliu/8393461. The test dataset is ordered numerically, thus, will generate file list corresponding to ILSVRC2012_test_ground_truth.txt for class ids. This script: https://gist.github.com/liuliu/8393516 will generate the plain text that ccv understands for tests.

These images need to be first pre-processed to correct size for training. I partially replaced ./bin/image-net.c with this snippet: https://gist.github.com/liuliu/8906523 to generate files suffixed with .resize.png . Compile and writing essays run: The resize will take about 3 hours, and after that, train.txt and test.txt are generated from train-file.txt and test-file.txt by suffixing .resize.png on every line. Now, everything is ready. Assuming you have 4 TITAN GPUs as I do, it takes one and half days. And follows Alex procedure, the learn_rate will be decreased three times, for the specific image-net-2012.sqlite3 you see in ./samples , I started with 0.01 learn_rate, decreased to 0.001 at 30th epoch, and then decreased to 0.0001 at solutions 60th epoch, and then decreased to 0.00001 at hooks 80th epoch. The generated image-net-2012.sqlite3 file is about 600MiB in size because it contains data needed for training and choices resume. You can either open this file with sqlite command-line tool (it is a vanilla sqlite database file), and do: The file size will shrink to about 200MiB. You can achieve further reduction in file size by rewrite it into half-precision, with ccv_convnet_write and write_param.half_precision = 1 . The resulted image-net-2012.sqlite3 is exactly what I included in ./samples . Can I use the hooks essays ImageNet pre-trained data model?

ccv is released under FreeBSD 3-clause license, and the pre-trained data models ./samples/image-net-2012.sqlite3 and ./samples/image-net-2012-vgg-d.sqlite3 are released under Creative Commons Attribution 4.0 International License. You can use it, modify it practically anywhere and scholarship help you essay anyhow with proper attribution. Writing. As far as I can tell, this is the first pre-trained data model released under commercial-friendly license (Caffe itself is released under FreeBSD license but its pre-trained data model is “research only” and OverFeat is friar lawrence analysis, released under custom research only license). Differences between ccv’s implementation, Caffe’s AlexNet, Alex’s and Matt’s. Although the network topology of ccv’s implementation followed closely to Matt’s, the reported results diverged significantly enough for me to document the differences in implementation details. ccv’s local response normalization layer (if any) followed the hooks writing convolutional layer, and the pooling layer is after the local response normalization. This is briefly mentioned in Alex’s paper, but in Caffe’s AlexNet, their local response normalization layer followed the pooling layer. The input dimension to ccv’s implemented network is 225x225, and in Caffe, it is 227x227. Abuse Essay. Alex’s paper as well as Matt’s mentioned their input size is 224x224. For 225x225, it implies a 1 pixel padding around the input image such that with 7x7 filter and 2 stride size, a 111x111 output will be generated.

However, the output of the first convolutional layer in Matt’s paper is essays, 110x110. Caffe’s implementation resizes image into 256x256 size without retaining aspect ratio. Alex’s implementation resizes image into how write an essay, sizes such that the hooks writing essays minimal dimension is for drug abuse, 256 while retains the aspect ratio (at least as the paper implied) and cropped the hooks essays image into 256x256 size. ccv’s implementation resizes image into sizes such that the work choices minimal dimension is 257 while retains the aspect ratio (downsamples with CCV_INTER_AREA interpolation and upsamples with CCV_INTER_CUBIC interpoliation if needed). Hooks Essays. ccv’s implementation obtains the mean image from center cropped 257x257 images. Caffe’s implementation randomly crops image from 256x256 to 227x227. Alex’s implementation randomly crops image from 256x256 to 224x224 and then applied color augmentation with Gaussian random coefficient sampled with sigma == 0.1 . ccv’s implementation randomly crops image from the aspect retained sizes into 257x257, subtract the mean image and then randomly crops it into essay work, 225x225, color augmentation is applied with Gaussian random coefficient sampled with sigma == 0.001 . Additional image color augmentation is performed to stretch the brightness, the contrast and the saturation between 0.8 to 1.2. All three implementations did horizontal mirroring as a data augmentation technique. Caffe averages the softmax output of 10 patches from the test image by first resize image into 256x256 without retaining aspect ratio, and then the hooks writing essays first 5 patches of size 227x227 cropped from top left, top right, center, bottom left, bottom right of the resized test image, the second 5 patches are the horizontal mirrors of the first 5 patches. Alex’s implementation averages the softmax output of 10 patches from the test image by first resize image into sizes such that the minimal dimension is 256 while retains the aspect ratio and then center-crops into friar lawrence, 256x256. The 10 patches of hooks, size 224x224 are sampled from the 256x256 crop the planning an essay same way as Caffe did. ccv’s GPU implementation averages the softmax output of hooks writing essays, 30 patches from the test image by first resize the image into sizes such that the minimal dimension is 257. Then it makes 3 crops from top left, center, and bottom right so that the cropped image is 257x257.

The cropped images subtract mean image, and then each cropped from top left, top right, center, bottom left, bottom right into 225x225. This generates 15 patches, and each one of them has its horizontally-mirrored counter-part. ccv’s CPU implementation for efficiency considerations averages the softmax output of 10 patches from the solutions essay test image by first resize the image into sizes such that the minimal dimension is 257. The mean image is upsampled into the same size with CCV_INTER_CUBIC and then is subtracted from the resized image. The top left, top right, center, bottom left, bottom right patches of 225x225 is extracted and hooks horizontally mirrored to how write an essay scholarship generate the 10 patches.